دانلود بازی Fishing Sim World برای PC
دانلود بازی Fishing Sim World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition برای PC

پارسی گیم 1 مهر 1397 بدون دیدگاه
7,740 بازدید

دانلود بازی Fishing Sim World Bass Pro Shops Edition برای کامپیوتر

Fishing Sim World یک بازی شبیه‌ساز ماهیگیری است که توسط Dovetail Games توسعه پیدا کرده است. در این بازی شما به نقاط مختلف دنیا رفته و ماهی‌های متنوعی را صید خواهید کرد. شما می‌توانید ماهی‌های بزرگی را به کمک مکانیزم قوی ماهیگیری بازی صید کنید و لذت یک ماهیگیری واقعی را درون یک بازی کامپیوتری تجربه کنید.

بازی از فیزیک ماهیگیری فوق‌العاده طبیعی بهره می‌برد و هوش مصنوعی بالای ماهی‌ها، صید کردن آن‌ها را فوق‌العاده واقع‌گرایانه و چالش‌برانگیز می‌کند. مهارت شما در ماهیگیری در مکان‌ها متنوع و متفاوتی محک زده می‌شود که می‌توان به دو دریاچه‌ی بزرگ در Florida و New York و 5 منطقه در اروپا اشاره کرد. دریاچه‌ی اصلی و بزرگ فرانسه در کنار آب‌های پر ماهی انگلستان، جزو این 5 منطقه‌ی اروپایی حساب می‌شوند. بازی با اطلاعات بسیار دقیق و بالایی ماهی‌های هر دریاچه را طراحی کرده است که خبر خوبی برای طرفداران ماهیگیری به حساب می‌آید. 18 گونه‌ی کاملاً متفاوت ماهی در بازی وجود دارد که شما باید با انتخاب وسایل مناسب، به صید این ماهی‌ها بپردازید.

اکثر وسایل ماهیگیری بازی، لایسنس شده از برندهای معروفی مثل Bass Cat Boats، Rat-L-Trap، Duckett Fishing و Korda هستند. شما با استفاده از GPS قایق می‌توانید محلی که می‌خواهید ماهی‌های آن را صید کنید مشخص کنید و وسایل مخصوص خود را انتخاب کرده و با استراتژی و صبر و حوصله، به شکار ماهی‌های مد نظر خود بپردازید. هوش مصنوعی ماهی‌ها بسیار پیشرفته است و رفتار هر گونه از ماهی‌ها فرق دارد که این تفاوت‌ها با تغییر دمای آب و نحوه‌ی انتخاب طعمه، خود را بیشتر نشان می‌دهد. آب و هوای بازی کاملا پویا است و ممکن است به طور اتفاقی دمای آب تغییر کند که شما باید آمادگی کاملی را در مقابل این وقایع داشته باشید. بازی یک بخش رقابتی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است که شما می‌توانید به صورت زنده، با بازیکنان دیگر در دیگر نقاط جهان به مسابقه بپردازید تا تبدیل به بهترین ماهیگیر دنیای Fishing Sim World تبدیل شوید.

اگر از طرفداران ماهیگیری هستید و دوست دارید تجربه‌ای واقعی از آن را دربازی‌های کامپیوتری تجربه کنید، Fishing Sim World انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 64bit / 8 64bit
Processor: Quad-Core 3.5 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics Card with 2 GB Video RAM: Nvidia Geforce GTX 750 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Additional Notes: External mouse or compatible Xbox controller required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fishing Sim World is the most authentic fishing simulator ever made, taking you around the world on an angling journey like no other. Feel the adrenaline rush of landing trophy largemouth bass and the thrill of fighting huge carp and monster pike as Fishing Sim World perfectly combines realistic game physics and accurate fish AI for an authentic fishing experience that will have you hooked from the start.

Your angling skills will be tested to the limit as you explore two vast USA bass lakes set in Florida and upstate New York and five European locations, including France’s famous Gigantica Main Lake and even a challenging stretch of the UK’s Grand Union Canal.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.8 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.