Marvel's Spider-Man
دانلود بازی Marvel's Spider-Man برای PS4 + آپدیت ها پارسی گیم

دانلود بازی Marvel’s Spider-Man برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 15 شهریور 1397 120 دیدگاه
104,654 بازدید

دانلود بازی Marvel’s Spider-Man برای پلی استیشن 4

بازی Spider-man جدیدترین ساخته‌ی Insomniac Games است که Sony آن را به صورت انحصاری برای PS4 منتشر کرد. Insomniac Games سازنده‌ی خلاقی است که بازی‌های قوی همانند Ratchet and Clank و Sunset Overdrive را در کارنامه‌ی خود دارد. این سازنده‌ی خلاق برای بازی بعدی خود به سراغ دنیای Marvel رفت و شخصیت Spiderman را انتخاب کرد.

Spider-man یک بازی اکشن-ماجرایی است که در قالب دوربین سوم شخص، شهر New York را به صورت جهان‌ آزاد در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در بازی وجود دارد توانایی پرواز در شهر توسط تارهای مرد عنکبوتی است که البته یک بخش پارکور نسبتا قوی هم در بازی وجود دارد که دویدن بر روی سقف ساختمان‌های بلند را جذاب‌تر می‌کند. مبارزات بازی کاملا به صورت پویا و داینامیک است و انیمیشن‌های متفاوتی در بخش مبارزات برای حرکات پایانی Spiderman در نظر گرفته شده است. در بخش‌هایی از بازی شما کنترل Peter Parker را در دست می‌گیرد و برای مدتی از لباس مخصوص خود دور خواهید شد. البته در برخی بخش‌های کلیدی بازی، Mary Jane Watson نیز قابل کنترل است. شما می‌توانید لباس خود را ارتقا دهید تا قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کنید که برخی از این ارتقاها، قدرت‌های بسیار جذابی را به لباس شما اضافه می‌کند. یک بخش مخفی‌کاری در بازی نیز وجود دارد تا بازیکنان آن‌گونه که دوست دارند به تجربه‌ی بازی بپردازند.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

بازی Marvel’s Spider-Man توسط استدیو Insomniac Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Marvel’s Spider-Man با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Marvel’s Spider-Man

Peter Parker یک جوان 23 ساله است که برای 8 سال از شهر New York در مقابل جنایت‌کاران حفاظت می‌کند. شهر New York خلاف‌کاران بسیار زیادی دارد که یکی از اولین خلاف‌کارانی که شما باید با آن مواجه شوید، Wilson Fisk است. شخصیت‌های زیادی از دنیای Marvel به خصوص Daredevil در بازی وجود دارند که تنوع بالای دشمنان باعث می‌شود تا جذابیت بازی هیچ‌گاه کم نشود. بازی باس‌فایت‌های بسیار زیبایی را به بازیباز ارائه می‌دهد و یک داستان زیبا و عمقی، این Spider-man را تبدیل به بهترین بازی ساخته شده از این شخصیت می‌کند. داستان بازی به هیچ وجه کودکانه و ساده نیست و شما با داستان و شخصیت‌پردازی‌های بسیار پخته و زیبایی رو به رو خواهید شد.

گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز و زیبا است و شهر New York به زیبایی تمام ساخته شده است. Insomniac Games توانایی بالایی در خلق بهترین گرافیک هنری ممکن دارد و این مسئله به وضوح در Spider-man دیده می‌شود که قدرت بالای این سازندگان با استعداد را در زمینه‌ی فضا سازی نشان می‌دهد.

اگر از طرفداران دنیای ابرقهرمانان Marvel یا DC هستید، این نسخه از Spider-man می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی باشد که در سبک ابرقهرمانی ساخته شده است. بازی لحظات تاریک مخصوص به خود را دارد که این مسئله می‌تواند طرفداران سری کمیک‌های DC را هم به خود جذب کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Spider-Man (also known as Marvel’s Spider-Man) is an upcoming action-adventure game based on the Marvel Comics superhero Spider-Man, developed by Insomniac Games and published by Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4. It will be the first licensed game developed by Insomniac. The game will tell a new story about Spider-Man that is not tied to an existing comic book, video game, or film. It will cover both the Peter Parker and Spider-Man aspects of the character.

The game is scheduled to be released worldwide on September 7, 2018. After the intended release however, there will be extra content being added to Spider-Man via the “City That Never Sleeps” DLC, including new characters from the Spider-Man universe and new unlockable suits for Spider-Man to wear.

Spider-Man was well received by critics, who praised the gameplay (particularly the combat and web-swinging mechanics), graphics, story, and design of New York city, while receiving criticism for familiar open-world tropes and lack of innovation.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 46.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 45 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 120 دیدگاه
  • Avatar

    اشئهیقثظش

    مهمان

    با سلام.آیا از این دیتا برای اکانت ظرفیت 1 (آفلاین ) میشه استفاده کرد؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 120 دیدگاه