دانلود بازی Conan Exiles برای PS4
دانلود بازی Conan Exiles برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Conan Exiles برای PS4

پارسی گیم 10 شهریور 1397 3 دیدگاه
6,976 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Conan Exiles برای پلی استیشن 4

Conan Exiles ساخته‌ی Funcom یک بازی جهان‌‌آزاد ماجرایی است که در دنیای تخیلی Conan the Barbarian جریان دارد. شما می‌توانید شخصیت قابل بازی خود را که توسط Conan آزاد شده است، به طور کامل بسازید و شخصی‌سازی کنید. المان‌های بقا نیز بخش بزرگ و مهمی از بازی را تشکیل می‌دهند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت شما به دلیل مرتکب شدن چندین جنایت، محکوم به مرگ شده است. Conan شخصی است که شما را از مرگ نجات می‌دهد اما در عوض شما به عنوان یک شخص تبعید شده، باید سرزمین‌های بیابانی را که Exiled Lands نام دارند، به طور کامل کاوش کنید. این مناطق بیابانی، تنها آب و هوایی نیستند که با آن‌ها سر و کار دارید و با اضافه شدن Frozen North، سرزمین‌های یخی نیز قابل کاوش و گشت و گذار هستند.

المان‌های بقا بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌دهند. پس نجات یافتن شما توسط Conan، شخصیت شما باید به بقا در محیط‌های وحشی با آب و هوای بسیار بد بپردازد. ساختن اسلحه‌ها و لباس‌های مخصوص برای مقابله با آب و هوای بد در کنار شکار حیوانات برای استفاده‌های غذایی، همه بخشی از سیستم گسترده‌‌ای است که برای بقا پیدا کردن در بازی پیاده شده است. علاوه بر بقا، شخصیت شما مبارزات زیادی را برای بیرون راندن دشمنان قبیله‌ی خود از Exiled Lands در پیش روی خود خواهد داشت. شما می‌توانید با جمع‌آوری منابع کافی، با ساخت خانه‌های کوچک شروع به ساخت و ساز شهر خود بکنید. با ساخت یک شهر قدرتمند، می‌توانید با سلاح‌های مختلفی از جمله دژکوب‌ها، به شهر دشمنان خود حمله کنید و آنان را از بین ببرید. بخش ساخت و ساز بازی، بسیار گسترده و قدرتمند است و جزئیات بالایی دارد. شما می‌توانید در بخش‌هایی از شهر خود تله بگذارید تا سیستم دفاعی شهر خود را قوی‌تر کنید و یا وسایل زینتی بسیار زیادی را درون خانه‌ها یا در محیط شهر قرار دهید و یک شهر باشکوه و زیبا را خلق کنید. با استفاده از جنایت‌کاران Exiled Lands نیز سیستم دفاعی شهر خود را تقویت کنید تا از آن در مقابل حملات هیولاها و دیگر دشمنان بازی، حفظ کنید. البته این ساخت و سازها به این معنی نیست که شما قرار است زمان خوش و راحتی را در بازی سپری کنید! بخش بقای بازی در خارج از شهرها، خود را به شدت تمام نشان می‌دهد و اگر مسائل ساده‌ای مثل نوشیدن و غذا خوردن را فراموش کنید، شخصیت شما ضعیف می‌شود و در نهایت می‌میرد. در بازی مبارزات زیادی نیز وجود دارد که دشمنان شما هم انسان‌ها و هم هیولاهای بسیار بزرگ خواهند بود. مبارزات بازی نیز از وسعت بالایی برخوردار هستند و ساخت زره و اسلحه‌های متنوع، بخشی از این سیستم در تشکیل می‌دهند.

Conan Exile بازی است که تمرکز بالایی بر روی بقا و ساخت شهری بزرگ دارد که جذابیت‌های مخصوصی را به بازیبازها ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ساخت یک حکومت بزرگ در کنار مبارزات بزرگ هستید، Conan Exile می‌تواند ساعات طولانی شما را سرگرم کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Conan Exiles is an open world survival game set in the lands of Conan the Barbarian. Survive in a savage world, build a home and a kingdom, and dominate your enemies in epic warfare.

After Conan himself saves your life by cutting you down from the corpse tree, you must quickly learn to survive. Weather scouring sandstorms, shield yourself from intense temperatures, and hunt animals for food and resources. Explore a vast and seamless world, from the burning desert in the south to the snow-capped mountains of the north.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 37.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    عبود

    مهمان

    سلام،لینک dlc هاشو میفرستی لطفا

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    سلام دیتا بتا battlefield v رو بزارید ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلاد

      نویسنده

      سلام
      بزودی اضافه خواهد شد.