دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed II برای PC
دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed II برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed II برای PC

پارسی گیم 26 شهریور 1397 43 دیدگاه
30,383 بازدید

دانلود بازی Star Wars: The Force Unleashed II برای کامپیوتر

شاگرد ضدقهرمان، استارکیلر این بار با به دست گرفتن آتش شورش‌ها می‌خواهد تبدیل به قهرمان کهکشان شود. بازی Star Wars: The Force Unleashed II ادامهٔ داستان Star Wars: The Force Unleashed یعنی قسمت اول بازی که در سال 2008 منتشر شد را دنبال می‌کند. بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و پلتفرمر توسط  LucasArtsساخته و منتشر شده است. این بار بازیکن کنترل کلنی از استارکیلر را بر عهده می‌گیرد، کسی که شاگرد مخفی دارث ویدر بوده است. این کلن (clone) پا به سفری می‌گذارد تا هویت واقعی خود را پیدا کند و با کسی که استارکیلر دوستش داشته، یعنی Juno Eclipse ملاقات می‌کند. در The Force Unleashed II استارکیلر باز هم زیردست دارث ویدر است، ولی این بار به‌جای یک قاتل مرموز، لرد تاریکی با ساخت موجودی مشابه استارکیلر می‌خواهد تا یک جنگجوی نهایی و شکست‌ناپذیر بسازد.

گرافیک و صداگذاری این قسمت بسیار عالی کار شده است، با وجود زمان کم، صداها باکیفیت عالی تهیه شده‌اند تا بازیکن به خوبی داستان و صحنه‌های بازی را حس کند. در بخش گرافیک این بازی از موتور Ronin 2.0 استفاده کرده تا حرکت فیزیک بدن کاراکترها تا حد ممکن واقع‌گرایانه باشد. علاوه بر وجود صحنه‌های جذاب و هیجان‌انگیز مبارزه با دشمنان، بازی طوری طراحی شده است تا مبارزه با غول‌ها حماسی به نظر برسند. رابط کاربری و هوش مصنوعی دشمنان در این قسمت نیز بهبود پیدا کرده و منوها با سرعت قابل قبولی عمل می‌کنند. با تمام این تفاسیر بازی در دو هفته اول خود تنها 500 هزار نسخه فروش داشت. وب‌سایت‌ها و مجلات بازی نیز نمرات بالایی به آن ندادند، چرا که در مقابل گرافیک و صداگذاری عالی، گرافیک و گیم پلی آن‌قدرها راضی‌کننده نبود. به نظر می‌رسد نسخه Wii این بازی کامل‌تر و بهتر از دیگر نسخه‌ها است چون‌که تنها این نسخه از بازی مورد تأیید گیمرها قرار گرفته است.

وجود گیم پلی بهتر، مراحل اضافی و حالت مولتی پلیر برای نسخه کنسولی، نمرات بازی را بالا برده است. بااین‌حال همه که کنسول ندارند و شاید طرفدار جنگ ستارگان باشند. اگر شما هم طرفدار جنگ ستارگان و بازی‌های اکشن هستید همین حالا بازی را از وب‌سایت پارسی‌گیم دریافت کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista® SP2, or Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 5200+
Memory: 2 GB RAM (XP, Vista, or 7)
Hard Disk Space: 10GB + 1GB Swapfile
Video: 256 MB Video Memory with Shader 3.0 support; ATI Radeon HD 2600 / NVIDIA GeForce 8600 GT
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible Audio Device

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or AMD Athlon X2 6000+
Video: ATI Radeon HD 4800 / NVIDIA GeForce GTX 260

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Star Wars: The Force Unleashed II is an action-adventure platform video game developed and published by LucasArts. It is the second installment of The Force Unleashed multimedia project, and the sequel to Star Wars: The Force Unleashed (2008). The game was released in the United States on October 26, 2010, and throughout Europe on October 29 for the PlayStation 3, Xbox 360, and Nintendo Wii consoles, as well as the Nintendo DS and iOS portable devices. Players control a clone of Starkiller, who himself was a secret apprentice to Darth Vader in The Force Unleashed. The clone embarks on a quest to find his identity and find Starkiller’s love interest, Juno Eclipse. Production for The Force Unleashed II transpired over an approximate period of nine months; while it possesses some similarities to the previous game, producers modified several aspects such as the sound effects and gameplay. Sam Witwer again provides the voice and likeness for Starkiller, and several cast members return to voice and provide likeness to their respective roles.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.17 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.2 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه
  • Avatar

    sajad

    مهمان

    با درود دوستان عزیز
    این بازی بسیار زیبا مشکل کرش کردن داره که به راحتی حلش کردم. راه حلش رو براتون در ادامه مینویسم. اول باید بدانید آن دسته از افرادی که مشکل کرش کردن بازی در ابتدای بازی را دارند ، این مشکل بخاطر دموی اول بازی رخ میده و اصلا ربطی به تنظیمات گرافیکی و یا رزولوشن نداره. برای رفع این مشکل باید ابتدا یک پنجره یا my computer خود را باز کنید و از قسمت view تیک hidden items را فعال کنید. سپس باید دنبال فایل سیو بازی بگردید. که باید در مسیر زیر باشه.
    C:\Users\sajad\AppData\Local\LucasArts\Star Wars The Force Unleashed 2
    یک فایل Config وجود داره که باید اون را با notepad باز کنید و یا روش کلیک راست کرده و edit را بزنید.
    در قسمت انتهایی این فایل عبارتی مثل این نوشته شده:
    Yes
    شما باید در این عبارت بجای کلمه Yes کلمه No را ادیت کنید. پس از این کار save کنید و فایل را ببندید.
    حالا وارد بازی شوید و هر تنظیمات گرافیکی که خواستید اعمال کنید. با کلیک روی New Game دموی بازی نمایش داده نمیشود و مستقیم وارد گیم پلی میشوید. پس از این کار میتوانید دوباره به فایل Config رفته و عبارت آن را دوباره به Yes تغییر دهید تا فیلم های بازی نمایش داده شود.
    آن دسته از دوستانی که مشکل کرش کردن بخاطر مانیتور را دارند هرتز مانیتور را از 59 به 60 هرتز تغییر دهند مشکلشان حل میشود.
    از ادمین عزیز خواهشمندم این کامنت را برای رفع مشکل دیگران در اولین کامنت قرار دهد تا دیگران نیز مشکلشان برطرف شود.
    تا درودی دیگر بدرود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرين

    مهمان

    سلام خسته نباشيد
    من وقتي ران ميكنم
    No disc inserted.
    Please insert the “Star Wars™: The Force Unleashed™ II ” DVD.
    اين ارور رو ميده ، لطفا راهنمايي كنيد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آرين

      پشتیبانی

      سلام
      بازی رو کرک کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه