دانلود بازی Tyler: Model 005 برای PC
دانلود بازی Tyler: Model 005 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tyler: Model 005 برای PC

پارسی گیم 2 شهریور 1397 بدون دیدگاه
6,350 بازدید

دانلود بازی Tyler Model 005 برای کامپیوتر

Tyler: Model 005 یک بازی سه بعدی در سبک پلتفرمر است که در سال 1950 جریان دارد. شما در نقش یک ربات کوچک به نام Tyler به جستجو و گشت و گذار خواهید پرداخت و پازل‌های زیادی را حل خواهید کرد. این بازی ساخته‌ی Reversed Interactive است و Maximum Games آن را روانه‌ی بازار کرد.

Tyler برای مدت طولانی غیرفعال بود، پس از سالیان طولانی در اثر یک رعد و برق قدرتمند، فعال می‌شود تا ماجراجویی خود را دوباره آغاز کند. حال شما باید کشف کنید که چه بلایی سر سازنده‌ی شما به وجود آمده است و چرا خانه‌ای که قبلا در آن زندگی می‌کردید، اکنون سرشار از موش‌ها و دیگر جانورها شده است. Tyler یک ربات بسیار کوچک است و اشیایی مانند صندلی و میز برای او بسیار غول‌آسا به حساب می‌آید و گشت و گذار در خانه را از زاویه‌ی Tyler کوچک به شما نشان می‌دهد.

Tyler قابلیت شخصی‌سازی دارد و در طول بازی شما می‌توانید ظاهر و قدرت‌های او را تغییر دهید. مبارزات بازی نیز به جنگیدن با حیوانات و حشراتی که خانه‌ی شما را اشغال کرده اند مختصر می‌شود. کوچک بودن شما در مقایسه با دیگر جانوران و اشیایی که در محیط وجود دارد، یک تجربه‌ی متفاوت را به شما ارائه‌ می‌دهد. Tyler می‌تواند اسلحه‌های متنوعی را حمل کند که تنوع بالایی به مبارزات بازی می‌دهد؛ از شمشیر گرفته تا مواد منفجره، Tyler از هر سلاحی که فکرش را بکنید استفاده می‌کند تا دشمنان خود را از بین ببرد. البته بازی فقط به مبارزات محدود نمی‌شود و بخش اصلی بازی، حل کردن پازل‌های زیادی است که در محیط بازی با آن‌ها مواجه می‌شوید.

اگر از طرفداران بازی‌های پلتفرمر هستید، Tyler: Model 005 تجربه‌ای نسبتا متفاوت را به ارمغان می‌آورد و مبارزات و حل کردن پازل‌ها، جذابیت خاص خود را دارند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32bit
Processor: Intel i5 – 2.5Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Directx 9 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i7 – 3.4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) or AMD equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space
Sound Card: Directx 9 compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Tyler: Model 005 is a 3D action-platformer and exploration game set in the 1950s where you customize and control a spunky miniature robot named Tyler. Many years after powering down, Tyler is accidentally powered on during the height of a thunderstorm. Now you must discover why your creator is missing and what has happened to your home, which is overrun with rats, spiders and more.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.