یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Overkill’s The Walking Dead به ماه فوریه میلادی منتقل شد

یحیی رحیمی 1 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,400 بازدید

صاحبان کنسول‌های بازی باید کمی حوصله بیشتری به خرج بدهند و بیشتر از همیشه منتظر انتشار Overkill’s The Walking Dead باشند. استدیو Starbreeze به‌تازگی بیان کرده است که بازی به تأخیر افتاده است و احتمالاً ماه فوریه شاهد انتشار آن برای کنسول‌های PS4 و Xbox One خواهیم بود.

Overkill’s The Walking Dead برای اولین بار در سال 2014 میلادی معرفی شد. تاریخ انتشارش آن زمان سال 2016 اعلام شد اما برای انتشار در سال 2017 تأخیر خورد. بازی برای بار دیگر دستخوش تعلیق شد و بالاخره سال 2018 برای عرضه بازی انتخاب شد.

تأخیر جدید اما تنها برای دارندگان کنسول‌های نسل هشتم است و صاحبان PC می‌توانند در تاریخ 6 نوامبر این بازی را دریافت کنند. با این حساب Overkill’s The Walking Dead در تاریخ 6 نوامبر در آمریکا و 8 نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد.

این بازی یک شوتر اول‌شخص است و داستانش را از کمیک‌های The Walking Dead گرفته است. بیشتر تمرکز بازی روی گیم پلی تیمی است و به کمک هم باید موانع روبه‌رو را بردارید. بازی دارای 4 شخصیت اصلی به نام‌های Maya، Grant، Aiden و Heather است. هرکدام از آن‌ها دارای توانایی مخصوص خود هستند و در کنار هم همه را شکست می‌دهند.

Overkill’s The Walking Dead در شهر واشینگتن آمریکا روایت می‌شود. دنیا ازهم‌پاشیده است و زامبی‌ها حاکم هستند. تنها با بکش و جلو برو نمی‌توانید کاری کنید و باید کاملاً هوشیار همه محیط باشید. امیدواریم بعد از سال‌ها انتظار، بالاخره عنوان خوبی را مشاهده کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.