یحیی رحیمی

Life is Strange 2 داستان ماجراجویی‌های دو برادر را تعریف می‌کند

یحیی رحیمی 31 مرداد 1397 2 دیدگاه
1,622 بازدید

Life is Strange 2 بالاخره معرفی شد و حالا می‌دانیم که بازی چه ماجراجویی‌هایی جلوی ما دارد. تریلر منتشرشده از بازی در مراسم Gamescom، اطلاعات خوبی در دست ما گذاشت. حالا می‌دانیم که داستان پیرامون دو شخصیت به نام‌های Sean و Daniel است.

این دو برادر هم هستند و بازیکنان باید آن‌ها را در فرار از سیاتل ایالت واشینگتن به پورتو لابوس مکزیک همراهی کنند. Sean تنها 16 سال سن دارد و Daniel نیز برادر کوچک او و 9 ساله است. اتفاقی برای این دو در ارتباط با یک افسر پلیس پیش می‌آید و به همین دلیل دست به فرار می‌زنند. آن‌ها به هدف گذشتن از مرز و رسیدن به خانه اصلی خود در مکزیک، دست به خطر بزرگی می‌زنند.

بازی در نقش Sean نیاز به تصمیم‌گیری‌های مشکلی دارد که در نسخه اول Life is Strange دیده‌ایم. همچنین باید مواظب نتایج کارهای خود باشید. بازی این دفعه روی برادری و آموزش برادر کوچک و نشان دادن راه و روش زندگی به او تمرکز دارد. تصمیماتی که شما می‌گیرد، روی رشد Daniel تأثیر دارد. به‌طورکلی می‌توان هر چه یادش دهید، دقیقاً همان را خواهید دید.

شخصیت اصلی نسخه اول، دارای قدرت بازگشت زمان و متوقف کردن آن بود و گفته می‌شود که نسخه دوم نیز قدرت دیگری به بازی اضافه کرده است که فعلاً مشخص نیست. استدیو Dontnod تمام تلاش خود را به کار بسته است و به گفته خودش، بالاترین فناوری‌های خود را برای ساخت Life is Strange 2 به کار بسته است.

یک نسخه دمو به نام The Awesome Adventures of Capitan Spirit نیز معرفی‌شده است که به‌طور رایگان در دسترس کنسول‌های PS4، Xbox One و PC است. گفته می‌شود که تصمیمات گرفته در این دمو نیز روی بازی اصلی تأثیر دارند. Life is Strange با انتشار نسخه اول، واکنش‌های مثبت زیادی را به همراه داشت. داستان و موسیقی فوق‌العاده آن تأثیر زیادی روی خلق احساس در مخاطب داشت.

خبر خوب آن است که آهنگ‌سازی فرانسوی نسخه اول، وظیفه ساخت آهنگ‌های نسخه دوم را نیز بر عهده دارد. اولین قسمت از Life is Strange 2 در تاریخ 27 سپتامبر برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

 

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    farhad

    مهمان

    salam . khasteh nabashid in bazi ta crack beshe o bara download gharar begire cheghad tool mikeshe

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به farhad

      پشتیبانی

      سلام
      مشخص نیست