دانلود بازی Phantom Doctrine برای PC
دانلود بازی Phantom Doctrine برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Phantom Doctrine برای PC

پارسی گیم 30 مرداد 1397 4 دیدگاه
12,629 بازدید

دانلود بازی Phantom Doctrine برای کامپیوتر

بازی Phantom Doctrine ساخته‌ی CreativeForge Games، یک اثر تاکتیکال نوبتی است که در زمان جنگ سرد روایت می‌شود که سرنوشت دنیا و جنگ شرق و غرب را در دستان شما قرار می‌دهد.

Phantom Doctrine یک بخش تک‌نفره با 40 ساعت گیم‌پلی به شما ارائه می‌دهد که سرشار از مخفی‌کاری‌های پرهیجان و مبارزات تاکتیکال نوبتی است. شما در نقش یک جاسوس باید رازهای زیادی را کشف کنید، عملیات‌های مهمی را رمزگشایی کنید و یا جاسوس‌های دشمن را بازجویی کنید. با جلوتر رفتن در بازی، داستان بازی بی‌رحم‌تر می‌شود و با برملا شدن توطئه‌های دشمن، باید به سرعت دست به کار شوید تا جلوی نابودی دنیا را در یک جنگ تمام عیار میان غرب و شرق بگیرید. شما وقایع و شخصیت‌های تاریخی بسیار زیادی را در بازی مشاهده خواهید کرد که اسرار زیادی از جنگ سرد را در سال 1983 فاش خواهد کرد. شما در نقش رئیس یک سازمان مخفی به نام Cabal هستید که وظیفه دارید توطئه‌ای را برملا کنید که در آن جنگ بین رهبرها و کشورها به طور دقیق برنامه‌ریزی شده است. اتمسفر زیبا و هنرمندانه‌ی بازی، شما را هرچه بیشتر با جنگ سرد در آن زمان‌ها آشنا و خطری که برای دنیا داشت را با بی‌رحمی خاص خود روایت می‌کند.

به عنوان یک بازی تاکتیکال نوبتی، Phantom Doctrine یک قدم فراتر رفته است و بهبودهای زیادی را در این سبک به وجود آورده است. مبارزات و حرکات شما در این بازی بسیار روان‌تر از اکثر بازی‌های این سبک است و جذابیت فوق‌العاده بالایی را به بازیباز ارائه می‌دهد. مودهای متفاوتی نیز در بخش شلیک کردن و مبارزه با دشمنان وجود دارد که هیجان بالایی را در مبارزات به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید نیروهای خود را در مناطق مختلف قرار دهید تا در صورت نیاز، در مبارزات از آن‌ها کمک بگیرید اما حواستان باشد که دشمنان نیز می‌توانند نیرو‌های کمکی خود را به سمت شما اعزام کنند و حتی از طریق نیروهای هوایی، شما را بمباران کنند. مبارزات بازی سختی‌های خود را دارند و اگر از مخفی‌کاری استفاده نکنید و مدام به مبارزه‌ی مستقیم بپردازید، نابودی شما زیاد طول نخواهد کشید!

اگر از طرفداران بازی‌های تاکتیکال نوبتی مثل XCOM 2 هستید، Phantom Doctrine یک انتخاب خوب و متفاوت است و یک تجربه‌ی طولانی و جذاب تک‌نفره را برای هواداران این سبک به ارمغان می‌آورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 / 7 / Vista / XP
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual Core recommended)
Memory: 1 GB
Hard Disk Space: 4.0 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported)
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual-core recommended)
Memory: 512 MB (XP), 1 GB (Vista)
Hard Disk Space: 4.0 GB
Video Card: Radeon X800 or GeForce 6800 or better
DirectX®: 9.0c

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trine is a side-scrolling, action platform-puzzle video game developed by Frozenbyte and published by Nobilis. The game was originally released for Microsoft Windows in 2009, and has since been ported to Linux, OS X, and the PlayStation Network. The game takes place in a medieval fantasy setting and allows players to take control of three separate characters who can battle enemies and solve environmental puzzles. The player controls and switches between three different characters (a thief, a knight, and a wizard) to try to complete levels. There is also a cooperative play feature, whereby multiple players can join in at any time to control different characters simultaneously. Each character has their own health and energy meter. Energy is used for certain weapons and abilities, and is replenished by blue-colored bottles found throughout levels. Health is replenished by collecting heart-shaped containers, which result from destroying certain enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    یوسفی

    مهمان

    سلام همه پارت ها را باید دانلود کنم و بعد نصب کنم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یوسفی

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    milad

    مهمان

    با عرض سلام و خسته نباشید
    بازی بدون مشکل اکسترکت شد و نصب شد
    ولی آپدیت نصب نمیشه
    وقتی وارد بازی هم میشم ارور D3D11Query میده
    دایرکت ایکس و بقیه نرم افزار های جانبی هم همه رو نصب کردم و بروز هستن
    ویندوز هم 8 64bit
    مشکل چیه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به milad

      پشتیبانی

      سلام
      DirectX 9 نصب کنید احتملا مشکل حل بشه