یحیی رحیمی

94 درصد بازیکنان Realm Royale بعد از گذشت 2 ماه از انتشار آن را ترک کرده‌اند

یحیی رحیمی 29 مرداد 1397 3 دیدگاه
1,754 بازدید

ژانر Battle Royale مدت کوتاهی است که خود را نشان داده است و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیداکرده است. این ژانر آن‌قدرها که همه فکر می‌کنند، پول‌ساز نیست و تقریباً یک شمشیر دو لبه است. گرفتن تصمیم اشتباه در این ژانر باعث شکست می‌شود و طرفداران باکسی شوخی ندارد.

آخرین نمونه این موضوع، بازی Realm Royale، ساخته استدیو Hi-Rez است. این بازی برای اولین بار روی فروشگاه استیم، در تاریخ 5 ژوئن قرار گرفت و بسیاری برای اولین بار لقب نینجا را به آن دادند و موردحمایت بسیاری قرار گرفت. این محبوبیت به‌سرعت رو به افول گذاشت.

Realm Royale بعد از 5 روز موفق به کسب 105,400 بازیکن شد و این عدد دیروز به 5561 نفر کاهش یافت. سقوط آزاد به‌تمام‌معنا. این بازی ابتدا کار خود را به‌عنوان یک شوتر آغاز کرد. این بازی در جنبه‌های متفاوتی با دیگر بازی‌های battle royale متفاوت است. 5 نوع کلاس مختلف از شخصیت‌ها وجود دارند و همچنین سیستم به دست آوردن منابع از محیط بازی نیز همانند Fortnite وجود دارد.

بعد از مردن در این بازی به مرغ تبدیل خواهید شد و حتی این موضوع بامزه نیز باعث ماندن بازیکنان در  Realm Royale نشده است. Hi-Rez چند روز پیش بیان کرد که توسعه بازی‌ها را به سه استدیو جداگانه خواهد سپرد. استدیو جدیدی به نام Heroic Leap Games در حال حاضر مسئول بازی Realm Royale است. کاهش بی‌سابقه تعداد بازیکنان در Realm Royale دلیل اتخاذ تصمیم جدید است.

سؤال اینجاست که آیا Heroic Leap Games می‌تواند این بازی را به‌روزهای اولش برگرداند یا خیر؟ رقابت با ورود بازی‌های بزرگی همانند Call of Duty به این عرصه، بسیار سخت‌تر خواهد شد و حتی معلوم نیست که چه بلایی سر بازی‌های PUBG و Fortnite بیاید. در حال حاضر هیچ دلیلی برای موفقیت بازی‌های این ژانر نمی‌توان یافت و شاید چشم و هم‌چشمی تأثیر بزرگی در موفقیت این بازی‌ها داشته باشد.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بازیش قشنگه هم فورتنایت عالیه هم این بازی ویژگی هاش جالبه و این بازی واقعا قشنگه با تشکر از سایتتون فورتنایت هم بسیار زیباست من عاشق هردوتاشون هستم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    arsham

    مهمان

    من عاشق این بازی همیشه هم سرورش پر انسانه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شروین

    مهمان

    من همون روزی‌که دانلود کردم بعد‌که بازی کردم واقعا ناامید شدم از بازی اصلا ارزش نداشت

    پاسخ دهید