دانلود بازی Lego The Incredibles برای PS4
دانلود بازی Lego The Incredibles برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Lego The Incredibles برای PS4

پارسی گیم 27 مرداد 1397 6 دیدگاه
10,241 بازدید

دانلود بازی Lego The Incredibles برای پلی استیشن 4

با شروع اکران قسمت دوم انیمشین Incredibles 2 کمپانی Warner Bros منتظر نمانده و بازی جدیدی از این مجموعه را منتشر کرده است. این بازی بر اساس قسمت اول و دوم انیمیشن The Incredibles در ژانر اکشن و ماجراجویی توسط Traveller’s Tales کمپانی بازی سازی انگلیسی تهیه شده است. کمپانی Warner Bros- Interactive Entertainment در روز 15ام ژوئن 2018 بازی را در آمریکا عرضه کرد و قرار هست بازی 13‌ام جولای همین سال در اروپا عرضه شود.

داستان بازی کاملاً مشابه داستان پویانمایی این سری هست، ولی تغییراتی داده شده تا کودکان نیز بتوانند از آن لذت ببرند و بازی کنند. کاراکترها نیز به صورت لگو طراحی‌شده‌اند. احتمالاً کمتر کسی پیدا می‌شود تا نام لگو را نشنیده باشد، از بزرگ و کوچک به ساخت لگوها علاقه‌مند هستند؛ و البته تعداد زیادی بازی کامپیوتری دربارهٔ لگو ها ساخته شده است، حالا با ترکیب لگو و مجموعه «شگفت انگیزان» بازی مهیج تهیه شده تا شما را ساعت‌ها سرگرم کند. تغییرات دیگری نیز در بازی اعمال شده تا حالت دو-بازیکن نیز قابل اجرا باشد.

داستان بازی از پویانمایی دوم آغاز می‌شود و سپس به سمت قسمت اول پیش می‌رود. بازی از Incredible 2 شروع می‌شود، جایی که خانواده شگفت انگیزان و شخصیت Frozone در تلاش هستند تا جلوی ضدقهرمان داستان Underminer را بگیرند. در همین حین ویولت ماسک خود را گم می‌کند و تونی از هویت اصلی او باخبر می‌شود. با تلاش قهرمانان شهر از نابودی توسط Underminer نجات پیدا می‌کند ولی خیلی زود پلیس از راه می‌رسد، به نظر می‌رسد دولت سیاست «عدم وجود ابرقدرت» را پیش‌گرفته است و دوباره خانوادهٔ شگفت انگیزان به دردسر می‌افتند. پس از این ماجرا خانوادهٔ داستان با وینستون دیوور و خواهر او ملاقات می‌کنند، کسانی که می‌خواهند دوباره قهرمانان به عرصه برگردند و به نظر آن‌ها بهترین انتخاب Elastigirl (مادر خانواده) است.

راهنمای قدم به قدم بازی Lego The Incredibles

راهنمای قدم به قدم بازی Lego The Incredibles

بازی Lego The Incredibles توسط استدیو Traveller’s Tales ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Lego The Incredibles با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Lego The Incredibles

در این بازی شما می‌توانید در نقش هر کدام از اعضای خانوادهٔ شگفت انگیزان بازی را آغاز کنید. فضای بازی دو محیط Nomanisan و Municiberg را نشان می‌دهد که می‌توانید در آن به حل معما یا مبارزه با ضدقهرمان‌ها بپردازید. آیا شما موفق می‌شوید دنیا را از دست افراد پلید و مرموز نجات دهید؟ شانس خود را امتحان کنید و لباس قهرمانی را بپوشید و مهارت خود را نشان دهید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Experience the thrilling adventures of the Parr family as they conquer crime and family life through both Disney-Pixar films The Incredibles and Incredibles 2, in a LEGO® world full of fun and humor. Lego The Incredibles allows players to explore action-packed story levels and an epic hub world – including Municiberg, as they use their unique “Super” abilities to bring the city’s Super Villains to justice. Gamers can also team up with family and friends in 2 player co-op to assemble incredible LEGO® builds!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    بزرگمهر

    مهمان

    سلام میگم این دیتا ها برای دست گاه کپی خوره
    ولازم نیست برای اجرای ان پولی داد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بزرگمهر

      پشتیبانی

      سلام
      خیر اورجینال است

  • Avatar

    sina

    مهمان

    سلام.پلی استیشن من ریجن 2 هست.. اگه ریجن یک این بازی رو دانلود کنم حتی افلاین هم نمیشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به sina

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    aboolfazl

    مهمان

    سلام خسته نباشید.
    ایا برا اتقال دیتا بازی باید بازی رو از پلی استور خریداری کنیم تا بازی انتقال پیدا کنه.
    لطفا جواب بدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به aboolfazl

      پشتیبانی

      سلام
      به این مطلب مراجعه کنید.