دانلود بازی We Happy Few برای PC
دانلود بازی We Happy Few برای PC پارسی گیم

دانلود بازی We Happy Few برای PC

پارسی گیم 21 مرداد 1397 20 دیدگاه
21,247 بازدید

دانلود بازی We Happy Few برای کامپیوتر

بازی We Happy Few ساخته‌ی جدید Compulsion Games است که Gearbox Publishing آن را روانه‌ی بازار کرد که با استقبال بسیار زیاد بازیبازها مواجه شد. داستان منحصر به فرد و خاص بازی، دلیلی کافی است تا تجربه‌ی آن را برای تمام بازیبازهایی که از داستانی عمیق لذت می‌برند اجباری کند!

داستان بازی در مورد مردمی مدرن با طرز فکر عجیبی است که قصد دارند با انکار کردن تمام وقایعی که در اطراف آن‌ها می‌افتد، یک زندگی سرشار از شادی را در شهر Wellington Wells سپری کنند. شما در یک دنیای موازی کشور انگلستان در سال 1960 میلادی قرار می‌گیرید که راحت بودن، مهم‌ترین شرط زندگی کردن است. هیچ‌کس هیچ قانون خاصی را رعایت نمی‌کند و برای هم‌رنگ شدن با مردم این شهر که اصلا هم مهربان نیستند، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد. شما در بازی در نقش سه شهروند معترض قرار خواهید گرفت و شروع به کشف اسرار این شهر عجیب و مردمان عجیب‌ترش می‌کنید. هر کدام از شخصیت‌های بازی، نقاط قوت و ضعف خود را دارند و شما با مواجه شدن با گذشته‌ باید خود را برای مقابله با آینده آماده کنید چراکه در این اجتماع تشکیل داده شده توسط این مردم، هیچ چیز آنطور که انتظارش را دارید پیش نخواهد رفت. انگلستان جنگ زده در تلاش است تا خود را بازیابی کند و در این شهر، شما در اشکال مختلف می‌توانید شادی را مشاهده کنید. در اوایل بازی حس می‌کنید که با یک شهر کامل رو به رو هستید اما هرچه به جلوتر پیش می‌روید، بیشتر متوجه می‌شوید که شهر خوشحال ما، با نابودی تمام فاصله‌ی چندان زیادی ندارد. در بازی We Happy Few، هیچ دو بازیکنی تجربه‌ی یکسانی نخواهند داشت و شهروندان شهر همانگونه که تلاش می‌کنند تا شما را شاد نگه دارند، با رفتارهای خود دنیایی را برای شما به وجود می‌آورند تا مطمئن شوند که در حال ارائه‌ی یک تجربه‌ی خاص برای شما هستند. شما در بازی می‌توانید مثل بقیه تبدیل به یک شهروند خوشحال شوید یا با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید؛ انتخاب دست شما است و اینکه بازی چگونه برای شخصیت‌های شما رقم بخورد، چیزی است که شما آن را انتخاب می‌کنید. این خوشحالی شهروندان این شهر خیالی بی دلیل نیست؛ آن‌ها برای بقا بعد از جنگ شیمیایی که در انگلستان رخ داد، دست به کارهای مختلفی زدند و با اینکه بقای آن‌ها تضمین شد، اما عذاب وجدان شدید کارهای این شهروندان، داشت آن‌ها را به مرز دیوانگی می‌رساند تا با اختراع مواد مخدری با نام Joy، همه چیز تغییر کرد. شهروندان شهر به طور مداوم برای فرار از عذاب وجدان خود، به مصرف این مواد مخدر می‌پردازند که باعث خوشحالی مقطعی آن‌ها و فراموش کردن عواقب کارها و عذاب وجدان است.

بازی به شما یک تجربه‌ی منحصر به فرد با دوربین اول شخص را می‌دهد. شخصیت شما با توقف استفاده از مواد مخدر Joy، درگیر وقایع و حوادث مختلفی شده است و شما این حوادث را تجربه خواهید کرد. هدف شما فرار کردن از این شهر خیالی است اما شما به هیچ وجه محدود با این هدف نیستید و با مصرف Joy، می‌توانید تغییراتی را در پایان بازی رقم بزنید. شما می‌توانید در دنیای آزاد بازی به گشت و گذار بپردازید هرچند اوایل بازی برای باز کردن محیط‌های مختلف، باید کارها و ماموریت‌هایی را انجام دهید. شما باید چند ماموریت اساسی و مهم را شبانه روز در این شهر انجام دهید تا شهر را به سقوط اجتماعی خود نزدیک‌تر کنید. در بازی یک قابلیت ویژه وجود دارد که به طور خودکار فعال است و این قابلیت باعث می‌شود که اگر شخصیت شما کشته، دستگیر، مصدوم یا در فرار خود شکست بخورد، بازی برای شما به پایان می‌رسد و باید بازی را از ابتدا شروع کنید؛ البته این قابلیت را می‌توانید در آپشن بازی خاموش کنید. محیط بازی نیز به شما تجربه‌های متفاوتی می‌دهد و اگر بازیباز در محیطی کشته شود، ممکن است در سری بعدی بازی خود، اصلا آن محیط وجود نداشته باشد و یا محیطی دیگر به بازی اضافه شده باشد؛ این مسئله به بالا بودن ارزش تکرار بازی، کمک شایانی می‌کند. بقا در بازی نقش بسیار مهمی دارد و شما با گشتن در محیط بازی و پنهان شدن در کنار جمع کردن سلاح‌های مختلف، باید بقای خود را تضمین کنید.

We Happy Few یک بازی داستان محور با المان‌های سبک بقا است که در هر سری بازی، تجربه‌ای کاملا متفاوت را به شما ارائه می‌دهد که ارزش تکرار بازی را بالای می‌برد. تصمیم‌های شما در بازی مهم است و جذابیت خود را دارد. تجربه‌ی این بازی حتی اگر خیلی هم از طرفداران بازی‌های داستان محور نیستید، توصیه می‌شود.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit, Windows 7 and above
Processor: Triple-core Intel or AMD, 2.0 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 460 GTX or AMD Radeon 5870 HD series or higher Mobile: NVIDIA GeForce GTX 580M or higher.
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit, Windows 7 and above
Processor: Quad-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 660 GTX or AMD Radeon 7870 HD series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

We Happy Few is the tale of a plucky bunch of moderately terrible people trying to escape from a lifetime of cheerful denial in the city of Wellington Wells. In this alternative 1960s England, conformity is key. You’ll have to fight or blend in with the drug-addled inhabitants, most of whom don’t take kindly to people who won’t abide by their not-so-normal rules.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.9 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من بازی دانلود کردم ولی میرم توش این میادxinput1 3.dll
    چی کار کنم نمی اره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی رو نصب کنید
      کارت گرافیک رو آپدیت کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه