دانلود بازی Dragon's Dogma برای PS3
دانلود بازی Dragon's Dogma برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Dragon’s Dogma برای PS3

پارسی گیم 26 مرداد 1397 1 دیدگاه
8,930 بازدید

دانلود بازی Dragon’s Dogma برای پلی استیشن 3

در سال 2012 Capcom یک بازی نقش آفرینی به نام Dragon’s Dogma را برای کنسول ها معرفی کرد. بعد از عرضه ، این بازی در دل بسیاری از گیمر های سرسخت سبک نقش آفرینی جای گرفت و بین منتقدین نیز موفق شد به امتیازات خوبی دست یابد.  بعد از 4 سال و در سال 2016 ، کپکام بازی Dragon’s Dogma Dark Arisen را برای PC عرضه کرد و توانست موفقیت خود را در کامپیوتر های شخصی نیز تکرار کند. در این نسخه ما شاهد پیشرفت گرافیکی قابل توجه ای هستیم.

در یکی از روز های آرام و معمولی، مردم دهکده، به صورت ناگهانی صدای وحشت آوری را از آسمان می شنوند. در همان هنگام آن ها به آسمان نگاه کرده و اژدهای غول پیکری را می بینند که قصد گرفتن جان مردم را دارد. در آن لحظه، قهرمان بازی با اژدها رو به رو شده و قلب او توسط اژدها رُبوده می شود. داستان بازی شروع ساده و مناسبی دارد. در ادامه نیز، داستان خیلی معمولی و قابل پیش بینی، پیش می رود. همچنین به غیر از داستان اصلی، ما شاهد ماموریت های جانبی زیادی هستیم که انجام هر کدام از آن ها به نوبه ی خود، لذت بخش هستند. در کل، داستان بازی بیش از حد ساده و قابل پیش بینی است. که این یکی از مشکلات بازی به شمار می رود. در ابتدای بازی، مانند هر بازی نقش آفرینی دیگری، شما می توانید به شخصی سازی کاراکتر اصلی خود بپردازید. شما آزادی عمل بسیار زیادی در شخصی سازی کاراکتر خود دارید. و از این لحاظ، در بازی کم و کسری دیده نمی شود. در مرحله ی بعد شما می توانید کلاس خود را انتخاب کنید که هر کدام از این کلاس ها، ویژگی های خاص خود را دارند. مبارزات بازی بسیار لذت بخش هستند. هر کدام از باس ها نقطه ضعف متفاوتی با دیگر دشمنان بازی دارند. بعضی از مبارزات بسیار دشوار هستند و شما را مخصوصاً در درجه سختی بالاتر، به چالش می کشند. همچنین تنوع دشمنان در سطح خوبی قرار دارد و هر کدام طراحی منحصر به فردی دارند.

نقشه ی بازی بزرگ و چشم نواز طراحی شده و جزئیات قابل قبولی دارد. اما در شما هیچ انگیزه ای برای جستجو در محیط های بازی ایجاد نمی کند. همچنین بازی از نظر جلوه های بصری بسیار خوب عمل کرده و ما شاهد نور پردازی بسیار خوبی هستیم. بازی دارای چرخه ی روز و شب می باشد اما این امر در بازی های جدید به امری طبیعی تبدیل شده. با این حال چیزی در Dragon’s Dogma وجود دارد که بازی را، از دیگر بازی ها، در امر شب و روز متفاوت می کند. و آن هم شب های بازی است. دنیای بازی در شب بسیار متفاوت است به طوری که هیچ چیز قابل رویت نیست و حس خاصی را از تاریکی و ترس به مخاطب القا می کند. همچنین در شب ما شاهد موجودات و هیولا های ترسناکی هستیم و حس ترس از شب را در مخاطب، بیشتر از قبل می کنند. البته این حس برای باریکنان بسیار لذت بخش و خاص خواهد بود و یکی از ویژگی های بزرگ بازی محسوب می شود. که در کمتر بازی ای آن را مشاهده کرده ایم. در نسخه ی PC بازی ما شاهد عملکرد بهتری نسبت به نسخه ی کنسولی هستیم و ویژگی های جدیدی را می توان در آن مشاهده کرد. کیفیت تکسچر های بازی در نسخه ی کامپیوتر های شخصی بسیار با کیفیت تر از نسخه ی کنسولی است و تفاوت در آن بیداد می کند. همچنین نور پردازی و کیفیت افکت های بازی هم نسبت به نسخه ی کنسولی پیشرفت قابل توجه ای داشته است.

در آخر Dragon’s Dogma قدم بزرگی از سوی کپکام برای ساخت بازی های نقش آفرینی بود و امیدواریم در سال های آینده بازی های RPG بیشتری از این کمپانی ببینیم. تجربه ی این بازی می تواند برای گیمر های سرسخت سبک اکشن نقش آفرینی، بسیار لذت بخش باشد. اما این را در نظر داشته باشید که Dragon’s Dogma در مقابل بازی های نقش آفرینی بزرگ صنعت گیم، مانند اسکایریم (Skyrim) و ویچر (Witcher) ، کم و کسری های بسیاری دارد.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dragon’s Dogma is an action role-playing hack and slash video game developed and published by Capcom for PlayStation 3 and Xbox 360 in 2012. Set in the high fantasy world of Gransys, the player takes on the role a human protagonist dubbed the Arisen on a quest to defeat the Dragon, a being said to herald the world’s end. The gameplay focuses on the protagonist—a customizable avatar—exploring Gransys completing quests and fighting monsters in real-time combat. The protagonist is accompanied by Pawns, characters who provide combat support and advice; the protagonist has one customized Pawn, and three additional Pawns either pre-set within the game or other customized Pawns shared by other players through an online lobby. Both standard combat and boss battles involve grappling with or climbing on enemies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ابولفضل

    مهمان

    سلام دونفره میشه بازی کرد

    پاسخ دهید