یحیی رحیمی

با چالش جدید WWE 2K19 به نام Towers آشنا شوید

یحیی رحیمی 10 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,219 بازدید

WWE 2K19 حالت جدیدی به نام Towers یا برج‌ها را معرفی کرده است. در این حالت شما باید جلوی رشته‌ای حریفان در یک ردیف به مسابقه بپردازید. این چالش با ستاره‌های بزرگی همراه خواهد بود و همچنین چالش‌هایی پیش روی شما خواهند بود که برای گذر از آن‌ها باید فکر خود را به کار ببندید و یا اینکه خارج از رینگ مسابقه فکر کنید.

سایت رسمی بازی، خبر از این حالت جدید داده است. برج‌ها به دو حالت جلوی شما قرار خواهند گرفت. اولی Guntlet نام دارد که باید یک‌بار و بدون هیچ باختی آن را به پایان برسانید. دومی Steps نام دارد که قوانینش راحت‌تر است و می‌توانید با آرامش بیشتری بازی کنید. حریفان مسابقه متشکل از ستاره‌های حال حاضر تا قدیمی‌های WWE خواهند بود.

هر برج دارای شرایط مسابقه متفاوتی خواهد بود. در بعضی‌ها فقط امتیاز مهم خواهد بود و در دیگری فقط لازم است به آخر برسید. همچنین حالت‌های مختلف مبارزه از Steel Cage تا Iron Man وجود خواهند داشت. 2K برنامه‌های اختصاصی برای این حالت در نظر گرفته است و اسطوره‌های قدیمی نیز دوباره پا به بازی گذاشته‌اند. AJ Styles روی کاور بازی قرار دارد و چالش یک‌میلیون دلاری خود را نیز خواهد داشت.

این چالش دارای رقیبان سرسختی در دشوارترین حالت ممکن خواهد بود و همچنین میزان سلامتی شما نیز در بین دو بازی بازنخواهد گشت. این چالش WWE 2K19 Million Dollar Challenge نام دارد و اگر توانستید که تمامی حریفان را به خاک بمالید، ویدیویی از خود و همچنین مدرکی برای تمام کردن این بخش تهیه کنید. بعدازآن می‌توانید ویدیو را در وب‌سایت مخصوص چالش بارگذاری کنید و در قرعه‌کشی رسیدن به Wrestlemania 35 شرکت کنید. در آنجا خواهد بود که شما با فینالیست‌ها مسابقه خواهید داد و همچنین خود Aj Styles نیز حاضر خواهد بود. جایزه 1 میلیون دلار آمریکا خواهد بود.

WWE 2K19 امسال از کنسول Switch غافل بوده است و تمام تمرکزش را روی PC و دیگر کنسول‌ها به کار بسته است. این بازی در تاریخ 9 اکتبر با نسخه‌های متنوعی منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.