یحیی رحیمی

Mafia 3 در انتظار کاربران سرویس PlayStation Plus: بازی‌های ماه اوت را از دست ندهید

یحیی رحیمی 12 مرداد 1397 2 دیدگاه
1,185 بازدید

ماه اوت بالاخره فرارسید و بازی‌های رایگان جدید PlayStation Plus نیز راه خود را برای دانلود باز کردند. این ماه شاهدبازی بزرگ و جهان باز Mafia 3 و همچنین بازی چند نفره Dead by Daylight هستیم. محبوبیت و جذابیت زیاد Mafia 3 بر کسی پوشیده نیست و طرفداران زیادی در این سال‌ها برای خود جمع کرده است. Mafia 3 پیرامون شخصیتی به نام Lincoln Clay است که از جنگ ویتنام بازگشته است و آماده شروع آشوب در شهر است.

شهر Mafia 3 بسیار طبیعی و زنده به نظر می‌رسد و محصول دهه‌ها تلاش و جدال برای ساخت یک دنیای واقعی است. فاصله طبقاتی در دنیای بازی بیداد می‌کند و همه نشان از یک سوءاستفاده سیستماتیک است. داستان خطی قدرتمند این بازی و همچنین حس فضاسازی‌اش، متأسفانه نمی‌تواند ضعف طراحی مراحل و مأموریت‌های بازی را پوشش دهد.

Dead by Daylight اما یک Multiplayer جذاب است که تیم نجات‌یافتگان که شامل 13 شخصیت می‌شوند باید به فرار از زندان در نظر گرفته بپردازند. 2 راه برای این کار وجود دارد. یکی آن‌که ژنراتورهای داخل زندان روشن و شوند و مکانی برای فرار ایجاد شود یا اینکه کلید در اصلی را پیدا کنند. کار تیمی و آن حس ترسی که بازی القا می‌کند بسیار جالب و سرگرم‌کننده است. بازی آن شاهکاری که در نظر دارید نیست اما بعضی وقت‌ها از چنین بازی‌هایی بیشتر از دیگران یاد می‌گیریم.

این دو بازی مخصوص کنسول PS4 بود و PS3 داران نیز فراموش نشده‌اند. Bound by Flame که یک بازی نقش‌آفرینی جالب است مهمان این ماه PS3 و سرویس PlayStation Plus است. دومین بازی رایگان این ماه، Serious Sam 3 نام دارد. این بازی یادآور شوترهای اول‌شخص کلاسیک است و ساعت‌های خنده‌دار و مفرحی برای شما به وجود خواهد آورد.

کنسول Vita که از قدیمی‌های سونی است نیز فراموش نشده است. بازی نینجا مانند Draw Slasher این ماه مهمان Vita است و با استراتژی مناسب باید بازی را پیش ببرید. سونی به این بازی‌ها بسنده نکرده است و یک سورئال مخصوص PS VR را نیز به‌طور رایگان برای کاربران PlayStation Plus در نظر گرفته است. نام این بازی Here They Lie نام دارد و از 7 اوت تا دوم اکتبر در دسترس خواهد بود.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام
    مشکل بازی مافیا ۳ آفلاین چیه که هرچقدر میرم دوباره برمیگرده و سیو نمیشه؟
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید