یحیی رحیمی

فروش کنسول PlayStation 4 به بالای 80 میلیون عدد رسید

یحیی رحیمی 12 مرداد 1397 بدون دیدگاه
711 بازدید

کنسول PlayStation 4 محبوبیت بی‌حدوحسابی دارد. این کنسول سود سرشاری را نصیب سونی کرده است و حالا به نظر می‌رسد که به سطوح جدید از فروش دست‌یافته است. سونی اخیراً در کنفرانس سود و زیان خود بیان کرده است که 3.2 میلیون عدد از کنسول PS4 در سه‌ماهه منتهی به 31 ژوئیه فروخته‌شده است. با این حساب میزان فروش کنسول PS4 به سطح جدید و 82 میلیون نسخه می‌رسد.

این آمار پیش‌تر 79 میلیون عدد بود که از آن زمان تابه‌حال پیشرفت خوبی داشته است. البته نباید فراموش کرد که 3.2 میلیون عدد فروش نسبت به سال پیش افت داشته است. سونی در همین مدت‌زمانی، موفق شده بود که 3.3 میلیون عدد از کنسول PS4 را به فروش برساند و حالا نسبت به سال قبل افت فروش داشته است. سونی پیش‌بینی کرده است که در سال مالی حاضر، موفق به فروش 17 میلیون PS4 شود.

انتظار می‌رود که فروش PS4 سال‌به‌سال افت کند. سونی همین پارسال موفق به فروش 19 میلیون PS4 شد که امسال هیچ‌گاه این عدد تکرار نخواهد شد. همان‌طور که می‌داند کنسول PlayStation 4 در حال طی آخرین چرخه عمر خود است و به‌زودی جایگزین کنسول بعدی خواهد شد. بخش بازی و آنلاین سونی نیز 36 درصد پیشرفت داشته است و به 472.1 میلیارد ین رسیده است.

سونی دلیل این پیشرفت را بازی‌های بزرگی همچون God of War عنوان کرده است که بهتر از انتظارات کارکرده است و سود بسیار زیادی در اختیار سونی و Santa Monica Studio قرار داده است. God of War در ماه آوریل منتشر شد و موفق به کسب مقام پرفروش‌ترین بازی در زمان کوتاه شد. کسب‌وکار PlayStation به‌خوبی پیش می‌رود. هرچند که سونی با قبول نکردن Cross-Play اشتباه بزرگی مرتکب شد اما بازهم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.