Assassin's Creed Odyssey
یحیی رحیمی

سیستم انتخاب وقایع در Assassin’s Creed Odyssey تأثیرات جدی روی داستان خواهد گذاشت

یحیی رحیمی 8 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,255 بازدید

Assassin’s Creed Odyssey قرار است بزرگ‌ترین نسخه و تغییردهنده راه فرمول اصلی Assassin’s Creed خواهد بود. این نسخه حتی بزرگ‌تر از سال قبل و Origins خواهد بود. نکته بزرگی که در این میان وجود دارد آن است که بازی کاملاً در سبک نقش‌آفرینی قرار دارد و انتخاب دیالوگ‌ها، گزینه‌های عاشق شدن و همچنین انتخاب‌های فردی به بازیکن بستگی دارد. یوبی‌سافت در این مورد بیان کرده است که انتخاب‌های بازیکنان روی داستان تأثیرات پی‌درپی خواهد گذاشت و واقعاً روند داستانی را پیش می‌برد.

کارگردان داستان به نام Mel MacCoubrey در گفتگو با IGN بیان کرده است که:

می‌توانید انتخاب‌های درازمدت داشته باشید و به‌عنوان‌مثال یک انتخاب بسیار بزرگ در داستان انجام دهید. این انتخاب به‌طور پی‌درپی جلوی شما قرار خواهد گرفت. کاش می‌توانستم مثالی از آن را برایتان بیان کنم اما نمی‌توانم.

یوبی‌سافت اخیراً صحبت‌های زیادی در مورد نحوه تأثیر انتخاب‌های بازیکن روی روند داستان بیان کرده است و این موضوع به‌طور رسمی در کنفرانس E3 این کمپانی رونمایی شد. کارگردان خلاقیت بازی در هفته‌های گذشته بیان کرده بود که هر کس می‌تواند بازی خود را بسازد و این انتخاب‌ها تأثیرات جدی روی بازی خواهند گذاشت. تمامی مأموریت‌ها نیز به انتخاب بازیکن بستگی دارد و شاید دو نفر، مأموریت‌های یکسانی را دریافت نکنند.

تا زمانی که این سیستم را از نزدیک مشاهده نکنیم، نمی‌توان گفت که نحوه اجرای آن به چه صورتی خواهد بود و آیا واقعاً انتخاب‌ها می‌تواند در حدی تأثیرگذار باشد که با چند انتخاب بازی به پایان برسد و فرد را برای داستان بیشتر انگشت‌به‌دهان بگذارد. از خطاهای تاریخی نیز نباید گذشت و انتخاب‌ها شاید نتایج خنده‌دار و دور از عقل به وجود آورد. تنها راه این است که تا 5 اکتبر و انتشار Assassin’s Creed Odyssey برای کنسول‌های PS4، Xbox One و PC منتظر بمانیم.

منبع:  GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.