یحیی رحیمی

H1Z1 نسخه بتای جدیدی را در ماه اوت با معرفی Battle Pass جدید منتشر خواهد کرد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
646 بازدید

H1Z1 به‌تازگی برنامه‌ریزی‌های خود را برای یک نسخه بتا منتشر کرده است و بر این اساس در تاریخ 7 اوت شاهد این نسخه روی کنسول PlayStation 4 خواهیم بود. نسخه بتا کاملاً رایگان خواهد بود و در دسترس تمام عموم است. Daybreak Games در اعلامیه خود بیان کرده است که این نسخه با دو سلاح و ماشین‌های جدید منتشر خواهد شد. همچنین Battle Pass بازی نیز به‌طور رسمی رونمایی می‌شود.

دو سلاح جدید که قرار است اضافه شوند نیز عبارت‌اند از: RPG فوق قدرتمند و همچنین تیک تیرانداز SOCOM. ماشین جدید نیز ARV نام دارد که دارای 5 صندلی است و همچنین جایگاهی مخصوص برای تیراندازی از داخل ماشین در نظر گرفته‌شده است. Daybreak همچنین Battle Pass فصل اول را نیز معرفی کرده است و با استفاده از آن قادر به باز کردن محتواهای جدیدی با پایان بردن مراحل خواهید بود.

سه خط جایزه رایگان، مخصوص و برای اعضای PS Plus نیز در نظر گرفته‌شده است. همچنین 2 باندل از بازی نیز در زمان انتشار در دسترس خواهند بود: یکی Hardline Deluxe Bundle و دیگری Viber Starter Bundle که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت خود را قبل از ورود به بازی شخصی‌سازی کنند. H1Z1 یا تجربه اصلی Battle Royale اولین بار برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه داد.

نسخه‌ای که روی PC مشاهده کردیم، به‌طور کامل تغییر داده‌شده بود و تقریباً تمامی بخش‌های آن برای ارائه تجربه بهتری روی کنسول بازسازی شد. Daybreak اولین تجربه Battle Royale را با H1Z1 به PS4 آورد. بعد از ورود بازی‌هایی همچون PlayerUnknown’s Battlegrounds و همچنین Fortnite: Battle Royale، جدال برای ورود به این ژانر بسیار سخت‌تر از گذشته شد.

به نظر می‌رسد که H1Z1 روی کنسول پلی‌استیشن 4 روزهای خوبی را سپری کند و از زمان انتشار تابه‌حال 10 میلیون بازیکن به خود دیده است. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.