یحیی رحیمی

ساخت و تغییر بازیکنان زن در NBA Live 19 تائید شد: برای اولین بار در یک بازی بسکتبال!

یحیی رحیمی 7 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,293 بازدید

بازی‌های بسکتبال شاهد پیشرفت زیادی در گیم پلی و گرافیک خود هستند و هرسال بازیکنان زیادی را به سمت خود می‌کشانند. اتفاق جالبی در حال رخ دادن است و برای اولین بار در NBA Live 19 که یک شبیه‌ساز بسکتبال است، قادر به ساخت و تغییر بازیکن زن خواهید بود. EA Sports در جدیدترین صحبت‌های خود بیان کرده است که وجود بازیکنان زن قدم بزرگی در متعادل کردن بازی است و اجازه می‌دهد که بازیکنان زن نیز بتوانند خود را در بازی حس کنند و به صورتی خود را در آینه بازیکنان موجود در بازی ببینند.

گیمرها قادر به اسکن صورت خود از طریق برنامه NBA Live Companion خواهند بود و می‌توانید بازیکنان موردعلاقه خود را با شباهت حداکثر بسازید. توانایی‌های جدیدی برای حداکثر شبیه‌سازی اضافه‌شده‌اند و مدل‌سازی آن‌ها با اسکن بازیکنان ستاره‌ای چون Candace Parker انجام‌گرفته است. سال گذشته بود که NBA Live تمامی لیگ‌های زنان را به بازی اضافه کرد و تصمیم به ساخت و تغییر بازیکنان در نسخه جدید نیز منطقی به نظر می‌رسد.

FIFA از سال 2015 تابه‌حال بازیکنان دختر را به بازی اضافه کرده است و در این میان تنها تیم زنان ایالات‌متحده بوده است که حس فوتبال را منتقل کرده است و البته این تنها تیمی است که در سال‌های اخیر موفق به کسب قهرمانی جام جهانی شده است. NBA Live امسال تلاش زیادی برای شکست رقیب قدرتمند و سرسخت خود NBA 2K دارد. NBA 2K در سال‌های اخیر طرفداران زیادی کسب کرده است و تقریباً شماره یک شبیه‌سازی‌های بسکتبال محسوب می‌شود.

توسعه‌دهندگان NBA Live در کنفرانس E3 امسال در مورد بازی صحبت‌هایی را بیان کردند. تولیدکننده بازی بیان کرده بود که به‌صورت جدی درحال‌توسعه تجربه خارج زمین بسکتبال هستند و می‌خواهند که زندگی یک سلبریتی NBA را کاملاً با جزئیات زیاد به تصویر بکشند. NBA Live 19 در تاریخ 7 سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.