Fortnite
یحیی رحیمی

آپدیت 5 بازی Fortnite با افزودن وسایل نقلیه و دو تفنگ جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 5 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,017 بازدید

همان‌طور که می‌دانید فصل پنجم بازی Fortnite شروع‌شده است و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه‌شده است. امروز دو تفنگ جدید به Fortnite اضافه‌شده است. تفنگ Submachine به بخش battle royale اضافه‌شده است و این سلاح دارای گلوله‌های سبکی است و هر خشاب آن 30 گلوله ظرفیت دارد. این سلاح در هر سه قسمت آیتم‌های عادی، غیرعادی و نایاب برای خرید در دسترس است.

این تفنگ کمی شباهت به SMG دارد و Epic Games نیز برای رعایت بالانس بازی، Tactical SMG را به‌طور کامل حذف کرده است. تک‌تیرانداز نیمه‌خودکار بازی نیز ارتقا یافته است و قدرت شلیک آن حالا 75/78 است. بالاخره وسایل نقلیه پای خود را به بازی باز کرد و از می‌توانید از ماشین گلف جدید به همراه دوستانتان لذت ببرید. بهبودهای بسیار زیادی انجام‌گرفته است و ازجمله آن‌ها می‌توان به کم کردن استفاده کنسول‌ها از حافظه نهان برای کم کردن زمان بارگذاری نام برد.

Fortnite

تفنگ‌های تک‌تیر از این به بعد به‌جای 5 تیر از 10 گلوله استفاده خواهند کرد و این قدرت مانور بیشتری را به شما خواهد داد. بمب‌های انفجاری از راه دور نیز از این به بعد باید به شیئی وصل شوند و سپس آن‌ها را منفجر کرد. قدرت SMG ها در فاصله‌های دور نیز به میزان 80 درصد کاهش‌یافته‌اند و از فاصله دور نمی‌توانید با این سلاح‌های سبک به کشتن دشمنانتان بپردازید.

ماشین جدید که Terrian Kart نام دارد، قابلیت جا دادن تمام تیم شمارا خواهد داشت. نقشه اصلی بازی فراموش نشده است و مکان‌های جدیدی همچون Paradise Palm و Lazy Links اضافه‌شده‌اند. چالش Progressive بازی دائمی خواهند بود و همچنین چالش‌های هفته‌ای نیز به دو بخش رایگان و Battle Pass تقسیم‌شده‌اند. تنها سه چالش اولیه به‌رایگان در دسترس خواهند بود و 4 تای بقیه را باید توسط Battle Pass خریداری کنید.

تغییرات زیادی در بخش صدا و UI بازی انجام‌گرفته است و البته بخش موبایل نیز از یاد نرفته است. شلیک خودکار از ویژگی‌های جدید نسخه موبایل خواهد بود و درصورتی‌که دشمن در نزدیکی شما باشد می‌توانید با نشانه گرفتن روی آن، به‌صورت خودکار شلیک کنید. دیگر تغییرات آپدیت پنج را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.