Fallout 76
یحیی رحیمی

Bethesda ترس زیادی از Multiplayer بودن بازی Fallout 76 دارد

یحیی رحیمی 5 مرداد 1397 بدون دیدگاه
784 بازدید

Bethesda از کمپانی‌هایی است که همیشه برای Single Player بودن بازی‌هایش مشهور بوده است و به همین دلیل نیز طرفداران زیادی کسب کرده است. این استدیو اخیراً بازی Fallout 76 را معرفی کرده است که کاملاً برعکس خط فکری آن‌هاست و قرار است که کاملاً آنلاین باشد. این موضوع بحث‌های زیادی در بین طرفداران به راه انداخته است. بسیاری نگران جهت‌گیری Bethesda هستند و باید بگوییم اصلاً نگران این موضوع نباشید.

ایده Fallout 76 برای مدت‌ها بود که در ذهن توسعه‌دهندگان بازی وجود داشت و بالاخره فرصتی برای عملی کردن آن پیدا کردند. Todd Howard در گفتگو با گاردین در این مورد حرف زده است و بیان کرده است که از جهت‌گیری جدید استدیو کمی ترس دارند و نمی‌خواهند که در زمان امتحان کردن ایده‌های جدید، این میزان ترس را بچشند. او در این مورد بیان کرد:

ما ایده‌ای در سر داشتیم و برای مدت زیادی بود که می‌خواستیم آن را عملی کنیم. ما بعضی‌اوقات از انجام این ایده‌ها هراس داریم و این موضوع برای طرفدارانمان نیز صادق است؛ اما ما می‌خواهیم که ایده‌های جدیدی امتحان کنیم. ما می‌خواهیم کمی روراست‌تر با طرفدارانمان و دیگر افرادی که از ما سؤال می‌کنند باشیم. آن‌ها می‌پرسند آیا Fallout همیشه به این شکل خواهد بود؟ البته که نه! این نسخه کامل متفاوت خواهد بود.

این صحبت‌ها آشنا به نظر می‌رسند و Bethesda از زمان معرفی بازی تابه‌حال در رویدادهای متفاوتی در این مورد صحبت کرده است و شایعات پیرامون آن را تکذیب کرده است. توسعه‌دهندگان بازی به طرفداران اطمینان داده‌اند که Fallout 5 کاملاً Single Player خواهد بود و همچنین مطمئن باشید که Fallout 76 به‌هیچ‌وجه آینده سری بازی‌های Fallout نخواهد بود.

دوستانه بگوییم، خوب است که Bethesda در حال فکر به ایده‌های جدید است. بخشی از وجود هر گیمری این تصمیم را تحسین می‌کند و البته باید بگوییم که بازی واقعاً خوب به نظر می‌رسد و نسخه به‌یادماندنی خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.