دانلود بازی Mafia II برای PS3
دانلود بازی Mafia II برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Mafia II برای PS3

پارسی گیم 4 آذر 1397 بدون دیدگاه
9,504 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Mafia 2 برای پلی استیشن 3

نسخه ی اول سری بازی های “مافیا” که به عنوان Mafia The City Of Lost Heaven شناخته می شود بدون شک یکی از خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین بازی های نسل خود بود، بازی شما را غرق در گروه های مافیایی، قتل و کار های خشونت آن ها می کرد ، داستان بازی بسیار درگیر کننده و آزدانه گشتن در شهر، بسیار لذت بخش بود. بعد از گذشت 6 سال از عرضه ی نسخه ی اول شرکت 2K قصد نسخه ی دوم بازی را عرضه کرد.

داستان بازی Mafia II درباره ی شخصی به نام “Vito Scaletta” و چگونگی آشنایی او با “Joe” و عضویت در گروه مافیایی می باشد. پس از کمی پیشروی در بازی، مشکلات زندگی شخصی او را نیز مشاهده خواهید کرد. “جو” یکی از دوستان نوجوانی “ویتو” است، آن دو تصمیم به سرقت از یک جواهر فروشی می گیرند، اما نقشه ی فرار آن ها با شکست رو به رو شده شخصیت اصلی داستان دستگیر شده و به زندان فرستاده می شود، چندی بعد دولت در ازای آزادی “ویتو” او را مجبور به شرکت در جنگ می کنند اما پس از مدتی او در جنگ مجروح شده و به خانه باز می گردد. بازی شما را درگیر زندگی شخصی و مشکلات ویتو می کند ، شخصیت پردازی کاراکتر ها نیز بسیار خوب انجام شده است و رفتار آن ها بسیار واقعی به نظر می آید، داستان بازی در کل بسیار خوب نوشته شده و حال و هوای مافیایی خود را به مخاطبان القا می کند. همچنین داستان بازی کمی مربوط به نسخه ی اول نیز می شود و شاهد سورپرایز های زیادی در داستان خواهید بود.

گیم پلی و مبارزات بازی اکثرا با سلاح های گرم هستند و از سیستم کاور گیری کارآمدی پشتیبانی می کنند. دوربین بازی نیز به صورت سوم شخص می باشد و کنترل ها بسیار خوب کار شده و روان هستند. بازی در سبک شوتر سوم شخص و جهان باز است. در بازی آزادی خوبی دارید اما کاری جز گشت و گذار از دست شما بر نمیاید. مراحل بازی بسیار عالی طراحی شده اند و برای اتمام بازی به دوازده ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. مراحل بازی بسیار سرگرم کننده هستند و تنوع آن ها بسیار بالا است; از مبارزات تن به تن و یا با سلاح های گرم گرفته تا تعقیب و گریز های هیجان انگیز. همچنین بین مراحل کات های زیبایی می بینید که شما را محو داستان می کنند. کات های بازی تعداد زیادی ندارند اما بین گیم پلی و کات سین ها تناسب خوب و مناسبی بر قرار است.

گرافیک بازی از نظر هنری بسیار زیبا است و شما را محو زیبایی شهر Empire Bay می کند. محیط ها و محله های مختلفی در بازی دیده می شود که همگی با جزئیات خوبی طراحی شده اند یکی از ویژگی های دیگر بازی فیزیک است که خوب به آن پرداخته شده است و تخریب اتومبیل ها و یا بعضی از اجسام را امکان پذیر کرده است. جلوه های بصری زیبایی در بازی دیده می شود و نور پردازی و شب های برفی بازی بسیار چشم نواز کار شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mafia II is an open world action-adventure video game developed by 2K Czech and published by 2K Games. It was released in August 2010 for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows. The game is played from a third-person perspective and its world is navigated on-foot or by vehicle. Players control Vito Scaletta, a war veteran who becomes caught up with the Mafia when trying to pay back his father’s debts. The player character’s criminal activities may incite a response from law enforcement agencies, measured by a “wanted” system that governs the aggression of their response. Development began in 2003, soon after the release of the first Mafia game. At release, Mafia II received generally positive reviews from critics, with praise particularly directed at the story, though the linear open world design was criticized.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 9.45 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.