یحیی رحیمی

کمپانی Rockstar: خبری از انتشار GTA 6 در سال 2019 نخواهد بود

یحیی رحیمی 17 تیر 1397 بدون دیدگاه
3,659 بازدید

مدتی است گمانه‌زنی پیرامون نسخه بعدی Grand Theft Auto بالا گرفته است. بسیاری باور دارند که Rockstar درحال‌توسعه GTA 6 است و کمپانی Rockstar نیز همیشه این گفته‌ها را تکذیب کرده است. به‌تازگی یک پیام عجیب در GTA Online به نمایش گذاشته‌شده است که خبر از انتشار GTA 6 در سال 2019 می‌دهد. استدیو بازی اما تمامی این اخبار را رد کرده است.

بازیکنان GTA Online از چند روز پیش با پیامی مبنی بر انتشار GTA 6 در سال 2019 مواجه شده‌اند و Rockstar نیز در توییتی نسبت به این پیام واکنش نشان داده است. استدیو بازی بیان کرده است که این‌یک پیام سرکاری است و با استفاده از مودهای مختلف و توسط بازیکنان ساخته شده است و به‌هیچ‌وجه پیامی رسمی نیست.

بازیکنان در چند روز اخیر شروع به پست کردن تصاویری از این بازی در انجمن‌های Rockstar شدند. این پیام البته تنها در کنسول‌های PS3، Xbox 360 و همچنین PC نمایش داده می‌شود که تنها پلتفرم‌های بازی برای ساخت و ایجاد مد است. به نظر می‌رسد که یک هکر برای بازی گرفتن طرفداران این بازی دست به چنین کاری زده باشد.

Red Dead Redemption 2 بازی جدید کمپانی Rockstar است و این به نظر نمی‌رسد که این کمپانی فعلاً برنامه‌ای برای توسعه GTA 6 داشته باشد. همچنین فروش GTA 5 هنوز ادامه دارد و تقریباً 95 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است که همین موضوع باعث تبدیل GTA 5 به پرفروش‌ترین محصول سرگرمی کل تاریخ شد. گفته می‌شود که GTA 6 دارای یک شخصیت زن خواهد بود و همچنین شاید دوباره گریزی به Vice City و این شهر داشته باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG724

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.