یحیی رحیمی

آپدیت 4.5 بازی Fortnite با افزودن Drum Gun و ویژگی‌های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 16 تیر 1397 بدون دیدگاه
908 بازدید

آپدیت جدید بازی Fortnite منتشرشده است و حالا دیگر با تفنگ جدیدی که به بازی اضافه‌شده است می‌توانید دمار از روزگار دشمنانتان دربیاورید. آخرین آپدیت بازی یک تفنگ مربوط به سال 1920 میلادی را اضافه می‌کند که بسیار خوش‌دست است و با توجه به خشاب بزرگش می‌تواند در نبردها به‌خوبی دوام آورد.

چند روز پیش اتفاقاتی در بازی رخ داد و آن‌هم پرتاب راکتی بزرگ بود که در آسمان ترکید و بعدازآن ترک موجود در آسمان بازی در حال گسترش است. همان‌طور که می‌دانید فصل پنجم Fortnite شروع‌شده است و ویژگی سفر در زمان نیز به بازی افزوده‌شده است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به گذشته‌ها برگردید و بازی را در قرن‌های پیش نیز تجربه کنید.

ترک موجود در آسمان روزبه‌روز در حال گسترش است و بعضی آن را یک چاله فضا زمانی برای سفر در زمان می‌دانند. از این‌ها که بگذریم، تفنگ اضافه‌شده به بازی دارای خشاب بزرگی است و همچنین سرعت تیراندازی بسیار بالایی دارد. بر اساس گفته‌های وب‌سایت بازی، Drum Gun دارای قدرت یک سلاح بزرگ است و همچنین سرعت یک SMG را دارد. این تفنگ در آیتم‌های Uncommon و Rare قرار دارد و همچنین خشاب آن 50 گلوله را حمل می‌کند.

سلاح دیگری که به بازی اضافه‌شده است یک بمب دست‌ساز بدبو است که البته تنها در نسخه Save the World در دسترس است. یک تفنگ جدید به نام Freedom Herald Pistol نیز اضافه‌شده است و این تفنگ نیز قدرت بالایی دارد. دو شخصیت و قهرمان جدید نیز به مناسبت 4 ژوئیه و روز استقلال آمریکا به بازی اضافه‌شده است که ظاهری شبیه به پرچم آمریکا دارند. در خبر دیگری از بازی اما رویداد Playground LTM نیز شروع‌شده است و بازیکنان می‌توانند با تحویل تیم به مسابقه با یکدیگر بپردازند.

این رویداد جدید محدود به یک ساعت است و بعد از 55 دقیقه اول، دایره‌های نقشه شروع به کوچک شدن و بسته شدن می‌کنند. 24 ساعت اول این رویداد با مشکلات زیادی مواجه بود و تقریباً یک هفته طول کشید تا Epic Games این مشکلات را رفع کرد. شما نیز می‌توانید با شرکت در این رویداد به هیجان بازی اضافه کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.