یحیی رحیمی

Rockstar باور دارد که فصل تعطیلات زمان سختی برای انتشار Red Dead Redemption 2 باشد

یحیی رحیمی 13 تیر 1397 بدون دیدگاه
962 بازدید

شاید یکی از جنبه‌های جانبی و جالب Red Dead Redemption 2 همین تاریخ انتشار آن باشد که در ماه اکتبر میلادی است. تقریباً همه بازی‌های بزرگ تصمیم گرفته‌اند که تاریخ انتشار خود را به سال بعدی میلادی و ماه فوریه منتقل کنند و گفتنی است که فوریه همیشه گزینه داغی برای انتشار بازی‌های تازه بوده است. Call of Duty نیز تاریخ انتشار خود را به ماه اکتبر منتقل کرده است و با این حساب ماه شلوغی را پیش روداریم.

به نظر می‌رسد که همه نگران غول این ماه و کمپانی Rockstar باشند. مدت زیادی از انتشار GTA 5 می‌گذرد و بعد از دیگر Rockstar عنوان دیگری منتشر نکرده است. Take Two که کمپانی مادر Rockstar است از فروش بالای فصل تعطیلات باخبر است و نمی‌خواهد به‌هیچ‌عنوان آن را از دست دهد. مدیر این کمپانی در مصاحبه‌ای بیان کرده است که ماه اکتبر با انتشار بازی‌های عالی زیادی گره‌خورده است و Rockstar نمی‌خواهد از الآن پیروزی خود را اعلام کند و هیچ‌چیز مشخص نیست. او در این مورد گفت:

ما نیز نگران هستیم. فکر می‌کنم که مقداری ترس در مورد انتشار بازی‌ها خوب باشد. من همیشه می‌گویم که غرور دشمن موفقیت‌های ادامه‌دار است. ما تا زمانی که موفقیت را به دست نیاوریم به آن ایمان نداریم. ما هیچ‌گاه پیروزی را قبل از اتفاق افتادن آن جشن نمی‌گیریم. رقیبان قدرتمند و باهوشی داریم که محصولات فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند و این به معنی آن است که باید تلاش بیشتری خرج کنیم.

فکر نمی‌کنم که عدد فروش تأثیر آن‌چنانی روی کشاندن مخاطب به بازی داشته باشد. سؤال در مورد خاص بودن محصول است و آیا این محصول می‌تواند توجهات را به خود جلب کند و تصور خوبی از خود به وجود آورد؟ مشخص است که بازی ما به‌خوبی عمل خواهد کرد اما سخت است که بگوییم چگونه این اتفاق خواهد افتاد. Red Dead Redemption 2 موفقیت بزرگی خواهد بود اما چقدر بزرگ؟

او در ادامه بیان کرد که انتظار ندارد Red Dead Redemption 2 مانند GTA 5 عمل کند و البته این موضوع کاملاً مشخص است زیرا که GTA 5 موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصول سرگرمی تابه‌حال بوده است. او در ادامه گفت:

خیلی سخت است که بگوییم محصولی با پرسودترین سرگرمی تمام دوران رقابت کند. فکر نمی‌کنم که این‌یک انتظار عاقلانه از Red Dead Redemption 2 باشد. انتظار و امید ما آن است که Red Dead Redemption 2 بتواند یک محصول خاص و به‌یادماندنی باشد و همچنین فروش خوبی داشته باشد. بیشتر از این چیزی نمی‌دانم و باید منتظر انتشار بازی باشیم و نظرات بقیه را ببینیم.

خیلی خوب است که می ببینم منتشر کننده‌ای این‌چنین خاکی با بقیه حرف می‌زند و این در حالی است که هزاران دلیل برای مغرور شدن نسبت به محصولات خود دارد. پیش‌بینی‌ها به این صورت است که Red Dead Redemption 2 بتواند بزرگ‌ترین بازی فصل تعطیلات باشد اما نباید از رقیبان سرسختی همچون Spider-Man، Pokemon و Super Smash Bros غافل باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.