یحیی رحیمی

Todd Howard: بازی Fallout 76 دارای سرورهای Single Player نیز خواهد بود

یحیی رحیمی 13 تیر 1397 بدون دیدگاه
604 بازدید

می‌دانیم که Fallout 76 یک بازی کاملاً آنلاین است و تنها گزینه‌هایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، بازی تک نفره یا تیمی است. همچنین می‌دانیم که سرورهایی خصوصی در بازی وجود خواهند داشت که بعدها به بازی اضافه خواهند شد. این سرورها قابلیت استفاده از مود را نیز خواهند داشت. Todd Howard در گفتگویی از کارکرد این سرورها پرده برداشته است و جزئیات بیشتری در مورد آن‌ها به اشتراک گذاشته است.

سرورهای خصوصی موجود در بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که به‌صورت فردی یا تنها با دوستان خود بازی کنند. همچنین می‌توان قوانین خاصی در آن سرورها ایجاد کرد که مودها نیز شامل آن‌ها می‌شوند. او در این مورد گفت:

در ابتدای انتشار بازی خبری از آن‌ها نخواهد بود. هنگامی‌که به بازی مشغول می‌شوید، می‌توانید بازیکنان دیگری را ببینید اما مجبور به بازی و گفتگو با آن‌ها نخواهید شد. می‌توانید تکی بازی کنید. آن‌ها را خواهید دید اما مجبور به جنگیدن همراه آن‌ها نیستید. شاید مایل به استفاده از آیتم‌های قرضی و تعویضی باشید، به تیمی بپیوندید یا مقرشان را مشاهده کنید؛ همه‌چیز به خودتان بستگی دارد. می‌توانید کارهای زیادی با دیگر بازیکنان انجام دهید و بیشترشان ارتباطی به تفنگ هم ندارند.

البته برنامه‌ریزی بلندمدت ما به آن شکل است که سرورهایی داشته باشیم که شما دنیای خود را به‌صورت فردی نیز داشته باشید. تنها باشید یا اینکه نهایتاً دوستانتان را به آن جمع دعوت کنید. می‌توانید مودهای مختلفی روی آن اجرا کنید و همچنین قوانین را مطابق میلتان تغییر دهید. همه این‌ها جزو پروژه‌های ما است اما در اوایل و زمان انتشار بازی، خبری از آن نخواهد بود.

این ویژگی‌ها برای بازیکنان و طرفداران Fallout می‌تواند بسیار جذاب باشد و ساعت‌ها آن‌ها را به همراه دوستانشان سرگرم کند. حالت Single Player همیشه از بخش‌های جدانشدنی استدیو Bethesda بوده است. گفتنی است که Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این سرورها چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.