یحیی رحیمی

توضیحات Bethesda در مورد موتور بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6

یحیی رحیمی 11 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,125 بازدید

طرفداران بازی‌های ویدیویی انتظارات زیادی از کمپانی Bethesda Game Studios دارد و نمی‌توان عالی بودن بازی‌های این کمپانی را انکار کرد. یک جنبه منفی که هر بار بیشتر خود را نشان می‌دهد آن است که موتوری که بازی‌ها را خلق می‌کند، کمی قدیمی و تاریخ‌مصرف گذشته است. این واقعیت که بازی‌های این استدیو دارای مشکلات تکنیکی هستند را نمی‌شود انکار کرد و Todd Howard در جدیدترین گفتگو خود این موضوع را شرح داده است.

Howard گفته است که موتور بازی به‌طور مداوم در حال بهبود و تکامل است. او گفته است که Bethesda از فناوری‌های متفاوتی برای خلق موتور هر بازی استفاده می‌کند. او در این مورد بیان کرد:

فکر می‌کنم که بسیاری از مردمی که در سازوکار ساخت بازی‌ها شرکت ندارند، معنی و مفهوم واژه موتور را درک نمی‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که موتور تنها یک‌چیز واحد است و این در حالی است که ما آن را یک فناوری می‌بینیم. جنبه و قطعه‌های مختلفی برای هر بازی وجود دارد و بستگی به بازی تغییر می‌کند. برای نمونه می‌توان به رندرینگ، هوش مصنوعی، انیمیشن‌ها و زبان برنامه‌نویسی اشاره کرد. بعضی از مردم در مورد Gamebryo صحبت می‌کنند و در حالی است که حدود یک دهه است که از آن استفاده نکرده‌ایم. موتورهای ما از نرم‌افزارهای سطح متوسطی چون Havoc بهره می‌گیرد.

برای Fallout 76 اما همه‌چیز را تغییر داده‌ایم. بازی از یک رندر کننده جدید، سیستم نورپردازی جدید و سیستم افقی سازی جدیدی استفاده می‌کند. برای Starfield حتی تغییرات بیشتر بوده است و The Elder Scrolls 6 نیز دستخوش تغییرات بسیاری نسبت به دو بازی قبلی بوده است. ما ادیتور مورداستفاده‌مان را بسیار دوست داریم و این به ما اجازه می‌دهد که دنیاهایی را پدیدآوریم که بسیار سریع هستند و همچنین ماد سازها نیز کار با آن را خوب بلدند. راه‌های پایه‌ای و ابتدایی برای خلق بازی‌هایمان وجود دارد و ما به آن‌ها ادامه خواهیم داد و دلیل استفاده از آن‌ها آن است که به ما اجازه می‌دهد مفید باشیم.

بسیار عالی است که می‌شنویم Bethesda در حال تلاش بیشتر برای بهبود فناوری‌های خود است. بازی‌های این کمپانی دقیقاً در همین زمینه مشکل داشتند و با توجه به اینکه هر دو بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6 برای نسل بعدی کنسول‌ها خواهند بود، کنجکاویم که ببینیم چه بهبودهایی در انتظار بازی‌ها خواهد بود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.