fallout 76
یحیی رحیمی

صحبت‌های Todd Howard در مورد آینده Fallout: بازی Fallout 5 آنلاین نخواهد بود

یحیی رحیمی 11 تیر 1397 بدون دیدگاه
770 بازدید

در کنفرانس E3 امسال از بازی Fallout 76 پرده‌برداری شد و دیدیم که بازی دارای یک بخش آنلاین است و این موضوع به مذاق بسیاری خوش نیامد. این نارضایتی‌ها ناشی از قول کمپانی Bethesda برای تولید بازی‌های تک نفره و داستانی بوده است. آن‌هایی که نسبت به آینده سری بازی‌های Fallout نگران هستند، باید بگوییم که هیچ جای نگرانی وجود ندارد و Bethesda هنوز به اصول خود پایبند است.

Todd Howard که یکی از مقام‌های بالا رتبه این استدیو است در گفتگویی به سؤالاتی در مورد Fallout 76 و آینده بازی‌های این کمپانی پاسخ داده است. از او پرسیده شد که آیا راه پیش‌گرفته Fallout 76 باعث تغییر مسیر بازی‌های آینده همچون Fallout 5 یا The Elder Scrolls 6 خواهد شد یا خیر و جواب او نه بود. آن بازی‌ها هنوز جای زیادی برای ادامه مسیر تک نفره و Single Player خوددارند. Howard در این مورد بیان کرد:

برای آن بازی‌ها، ما تصمیم داریم که همچنان Single Player بمانند. این همان چیزی است که تمرکز ما روی آن است و اگر دارای جنبه‌های اجتماعی باشد که ما هنوز طراحی نکرده‌ایم، مطمئناً از آن خبردار خواهید شد. مطمئن باشید که ما هر دو این بازی‌ها را به شیوه خودشان ادامه خواهیم داد.

Howard در ادامه کمی از Fallout 76 نیز صحبت کرد و جزئیاتی در مورد بهبودهای تکنیکی که Bethesda Games Studios در بازی پدید آورده است و همچنین موتور بازی و مثال‌هایی از رندرینگ، نورپردازی و دیگر تغییرات گسترده بیان کرد. او در این زمینه گفت:

ما می‌خواستیم که همه زمینه‌های بازی از گرافیک گرفته تا شیوه‌ای که کنترل‌ها کار می‌کنند، تیراندازی، هوش مصنوعی دشمنان و مأموریت‌های مختلف بهتر باشند.

این تغییرات به‌طورقطع از بزرگ‌ترین بهبودهایی است که طرفداران بازی انتظار دیدنشان را در Fallout می‌کشیدند. تیراندازی در Fallout هیچ‌گاه آن‌گونه که لازم باشد دقیق نبوده است و بیشتر به مکانیک‌های نقش‌آفرینی همچون VATS وابسته بوده است و ازآنجایی‌که VATS در Fallout 76 واقعی‌تر شده است، انتظار تیراندازی و بازی با اسلحه بسیار جالب و جذاب‌تری را خواهیم داشت. Howard در ادامه بیان کرد:

در Fallout 4 ما چیزهای جدیدی را امتحان کردیم و همچنین بخش‌های قدیمی را باز باقوت بیشتر تکرار کردیم. ما درس‌های بزرگی را در مورد نحوه ایجاد بالانس در Fallout 76 یاد گرفتیم. جستجو و کشف گرمای Fallout 76 را بهبود بخشیدیم اما تا زمانی که به Fallout 4 بازنگردید و آن را مقایسه نکنید، تغییرش را نخواهید دید. چیزهای زیادی را در Fallout 76 بهبود بخشیده‌ایم و نمی‌دانم آیا مردم متوجه آن‌ها خواهند شد یا خیر.

با توجه به صحبت‌های گفته‌شده، به نظر می‌رسد که این بازی نسخه به نسخه پیشرفت‌های زیادی را شاهد باشد و این تنها در مورد Fallout صادق نیست و استدیو قول بهبودهای جدی برای Starfield و The Elder Scrolls 6 داده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.