یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه بازی The Crew 2 منتشر شد

یحیی رحیمی 11 تیر 1397 بدون دیدگاه
1,313 بازدید

چند روزی است از انتشار رسمی بازی The Crew 2 می‌گذرد. این بازی آخرین ساخته کمپانی خوش‌نام یوبی‌سافت است و طرفداران زیادی به خودش جذب کرده است. The Crew 2 در سبک جهان باز است و بر اساس گفته‌های سازنده بازی، The Crew 2 شمشیر را از رو بسته است و یوبی‌سافت آماده رقابت با Forza Horizon است! بازی دارای نقشه فوق‌العاده زیبایی است و به‌نوعی یادآور ایالات‌متحده آمریکاست. فعالیت‌های زیادی در بازی وجود دارند و مکان‌های خاص بازی منتظر کشف شدن توسط شما هستند.

یوبی‌سافت اعلام کرده است که آپدیت‌های مجانی بعد از انتشار برای The Crew 2 در نظر گرفته است و همان‌طور که احتمالاً خبر داشته باشید، این بازی نیز همانند دیگر ساخته‌های یوبی‌سافت با مشکلاتی در اجرا مواجه شده است و یوبی‌سافت در حال برطرف کردن آن است. وب‌سایت‌های معتبر دنیای بازی‌های ویدیویی نیز بررسی‌های اولیه و نمرات خود را منتشر کرده‌اند که چندتایی از آن‌ها می‌پردازیم.

GameSpot: نمره 8 از 10

The Crew 2 یک بازی بزرگ با دنیایی جهان باز و جالب است. استایل های مختلفی از وسایل نقلیه همچون ماشین و قایق و هلیکوپتر وجود دارند و مأموریت‌های مختلف نیز ساعت‌ها شمارا سرگرم می‌کند. مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که بازی آن تجربه‌ای که یک عنوان ماشین‌سواری دسته اول دارد را ارائه نمی‌کند. برای اجرا The Crew 2 باید همیشه آنلاین باشید. تفاوت The Crew 2 با نسخه اولیه خود بسیار تعجب‌آور است و تقریباً می‌شود یک تغییر بزرگ در ساخت بازی‌های جهان باز توسط یوبی‌سافت را درک کرد. دوربین بازی دقیقاً شبیه Forza Horizon است. The Crew 2 ماشین شما را به بالای آسمان‌خراش‌ها می‌فرستد و همچنین می‌تواند تجربه سه فوت برف را در لوس‌آنجلس داشته باشید!

GamesRadar: نمره 3.5 از 5

اولین چیزی که به چشم می‌آید آن است که The Crew 2 یک نسخه آپدیت شده از بازی است و دقیقاً همان زمان که درگیر اولین مرحله بازی می‌شوید این حس را دریافت می‌کنید. همه‌چیز این بار روشن‌تر و واضح‌تر شده است و این تنها به جلوه‌های ویژه مربوط نیست و گیم پلی و طراحی بازی نیز از این موضوع بهره برده است. دیگر آسمان و دریاها محدودیتی برای ماجراجویی‌های شما نیستند و می‌توانید با خرید هواپیما و قایق در گاراژ بازی، هیجان را دوچندان کنید. اگر به دنبال آفرود و موتورسواری در جاده خاکی هستید، باید بگوییم این امکان نیز برای شما در نظر گرفته‌شده است. تصمیم بر اینکه بازی همیشه آنلاین باشد بسیار آزاردهنده است و در مقایسه با Forza Horizon و Gran Turismo نیز باید بگوییم که The Crew 2 کم می‌آورد و توانایی رقابت با آن‌ها را ندارد.

TrustedReviews: نمره 3 از 5

بازی ازنظر گرافیکی فوق‌العاده است. دریفت کشیدن در هنگامی‌که باران نم‌نم می‌بارد و همچنین نور آفتاب که به آن قطره‌ها می‌تابد، واقعاً من را میخکوب کرد. اما باید بگویم که طراحی راننده‌ها اصلاً خوب نبوده است و هیچ جزئیاتی در آن به کار نرفته است و همه شبیه زامبی‌ها به نظر می‌رسند! تجربه‌ای که شما از بازی کسب می‌کنید، بستگی به شخصی‌سازی و آپدیت ماشین‌های داخل بازی دارد. بدون ارتقا آن‌ها، کار کمی سخت جلو می‌رود. شخصی‌سازی‌های زیاد بازی، تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. درمجموع می‌شود گفت که اگر شما دنبال بازی ماشین‌سواری هستید که عمق و آپشن های مختلف اهمیت زیادی برای شما ندارند، The Crew 2 تجربه هیجان‌انگیزی برای شما خواهد داشت در غیر این صورت، بازی‌های دیگری منتظر شما هستند!

 

The VG24/7 review – No score
GamesRadar+ – 3.5/5
Destructoid – 7
TrustedReviews – 3/5
Digital Chumps – 9
GameSpot – 8
Polygon – In progress
Rock, Paper, Shotgun – In progress
Cheat Code Central – 3/5
Attack of the Fanboy – 3/5

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.