دانلود بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PC
دانلود بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PC

پارسی گیم 10 تیر 1397 240 دیدگاه
104,950 بازدید

دانلود بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کامپیوتر

اولین نسخه بازی Crash Bandicoot در سال 1996 برای کنسول PS1 منتشر شد و به لطف موتور بازی‌سازی اختصاصی ناتی داگ که به صورت انحصاری برای این بازی و کنسول PS1 ساخته‌شده بود توانست از تمام قدرت سخت‌افزاری این کنسول استفاده کند و یک بازی خوب با گرافیک و گیم پلی دوست داشتنی خلق کند که شروعی قدرتمند باشد بر مجموعه فراموش نشدنی و نوستالژِی کرش (Crash)، بعد از گذشت سال‌ها و در تولد 20 سالگی این مجموعه و در E3 2016 کمپانی Sony و Activision خبر از ساخت نسخه ریمستر این بازی‌دوست داشتنی دادند. نکته جالب در مورد Crash Bandicoot N. Sane Trilogy این است که سازنده بازی یعنی Vicarious Visions اعلام کرده که این نسخه یک ریمستر معمولی با افزایش رزولوشن و بهبود بافت نیست و بازی از اول با گرافیک نسل هشتمی بازسازی‌شده است.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy چه از لحاظ داستانی و چه گیم پلی تفاوتی با نسخه اولیه خود ندارد و تنها چیزی که در آن تغییر کرده گرافیک به روز شده آن است به علاوه اینکه چند شخصیت محبوب مجموعه کرش به این نسخه اضافه‌شده‌اند و قابلیت بازی دارند. داستان بازی همانند نسخه اولیه در مورد پروفسوری دیوانه است که کرش به دنبال او می گردد و شما باید موانع بسیاری که در طی مسیر با آن‌ها روبه‌رو هستید را پشت سر بگذارید تا به هدفتان برسید، همچنین بازی همانند نسخه اولیه خود دارای سه بخش است.

یکی از ترس‌های گیمرها پس از شنیدن خبر ریمستر شدن این بازی، ترس از تغییر کردن گیم پلی بازی بود که شاید Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از آن کرش دوست‌داشتنی فاصله بگرید و به چیز جدیدی تبدیل شود اما سازنده بازی مکرراً بر این موضوع تأکید می‌کرد که این نسخه فقط یک نسخه بازسازی‌شده از گرافیک بازی است و آن‌ها حتی برای اینکه گیم پلی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy مانند نسخه اولیه درآید، گیم پلی نسخه جدید را به صورت مستمر با نسخه قبلی مقایسه می کردند که مبادا چیزی را فراموش کنند.

در بخش گرافیک Crash Bandicoot N. Sane Trilogy کاملاً یک نسخه بهبودیافته با گرافیک فنی بی‌نقص است که کیفیت بافت‌ها و تکسچرها در آن در سطح بسیار بالا و نسل هشتمی قرار دارند به علاوه اینکه گرافیک هنری بازی نیز همچنان چشم‌نواز و دوست‌داشتنی هست و تنها از نو بازسازی‌شده و بهبودیافته است.

سری Crash نیاز به معرفی ندارد و کمتر گیمری پیدا می شود که با نسخه اولیه این بازی یعنی Crash Bandicoot خاطره نداشته باشد، حال Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با گرافیکی نسل هشتمی برگشته تا تمام خاطرات خوب ما را با این بازی دوست داشتنی زنده کند.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-750 @ 2.67GHz | AMD Phenom II X4 965 @ 3.4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB | AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 26.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 34 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 240 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    سلام و درود
    من بازی رو با موفقیت نصب کردم ولی موقع اجرای بازی میخواد که به استیم وصل بشه و وقتی استیم رو هم نصب کردم وارد صفحه بازی در استیم میشه و میخواد که بازی رو خریداری کنیم !! چیکار کنم که بازی اجرا بشه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بازی رو کرک کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 240 دیدگاه