دانلود بازی Prey Mooncrash برای PC
دانلود بازی Prey Mooncrash برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prey Mooncrash برای PC

پارسی گیم 24 خرداد 1397 2 دیدگاه
15,599 بازدید

دانلود بازی Prey Mooncrash برای کامپیوتر

با سرنوشت مبارزه و از پایگاه مخفی TranStar ماه جای که دشمنان در کمین نشسته‌اند، فرار کنید. با خطرات عجیبی روبه‌رو خواهید شد، هدف‌های زیادی را به ثمر خواهید رساند، و با هر بار بازی کردن مأموریت‌های جدیدی را تجربه خواهید کرد. شما پا به دنیای خطرناک و پویایی پا گذاشتید که هر بار تله‌های جدیدی برای شما ایجاد می‌کند، آیا می‌توانید از ماه جان سالم بدر ببرید؟

داستان بازی Prey: Mooncrash همان‌طور که گفته شد از یک پایگاه مخفی به نام TranStar آغاز می‌شود، منتها این پایگاه پس از مدتی به دلیل رویداد Prey کار خود را متوقف می‌کند. حالا پیتر، یک هکر ماهر که سوار بر یک ماهواره جاسوسی شده است به این پایگاه نزدیک می‌شود و ارتباطات کامپیوتری عجیبی از آن دریافت می‌کند. پیتر می‌خواهد بفهمد چرا یک پایگاه خالی همچنان ارتباطات فعالی دارد ولی با وارد شدن به پایگاه به دام می‌افتد! او بارها سعی می‌کند تا با فرماندهی تماس برقرار کند ولی موفق نمی‌شود، به نظر می‌آید چیزی جلوی او را گرفته است، و در همین حین موجوداتی ناشناخته و ترسناک به او حمله می‌کنند. تنها امید پیتر برای دوباره دیدن خانواده‌اش کشف اسرار این پایگاه روی ماه است!

Prey Mooncrash

زندگی. مرگ. عادت. فرار!

قبل از به پایان رسیدن مأموریت طوفان سعی کنید از پایگاه TranStar ماه فرار کنید.این یک هدف ساده است، که صدها راه‌حل قابل قبول دارد. در Mooncrash بازیکنان با چالش‌های که هر بار جدید هستند، دشمنانی که قابلیت تغییر دارد، مأموریت‌های عجیب و هزاران سلاح مختلف روبه‌رو می‌شوند.

در طول بازی می‌توانید کاراکترهای جدید را ملاقات کنید که هر کدام مهارت‌های به خصوصی دارند. در اینجا است که باید تصمیم بگیرید با چه کسی می‌خواهید از این پایگاه فرار کنید. مهندس Joan، فردی خبره که می‌تواند کمک دست شما باشد، مأمور امنیت باتیا و تفنگ شاتگان او، یا اندریو که ضعیف است ولی استعدادهای خوبی دارد؟ بازی Prey درباره‌ای انتخاب کردن است، و تمامی این انتخاب‌ها به شما تعلق دارد.

استدیو Arkane به راستی جزئیات محیط بازی را به خوبی ایجاد کرده است. این گرافیک باعث شده است هر فضا زنده و روشن به نظر برسند. در حالی که داخل پایگاهی چهار برابر بزرگ‌تر از Talos I می‌شوید، حواستان به همه چیز باشد! از مواد خوراکی و دشمنان! همه جا وجود دارند.

بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کنندهٔ Prey – Mooncrash در سبک اکشن و ماجراجویی توسط استدیو Arkane Studios تهیه و کمپانی Bethesda Softworks آن را 10 ام ژوئن 2018 بر روی استیم منتشر کرد. اگر شما نیز می‌خواهید یک فرار مهیج را تجربه کنید، سلاح به دست بگیرید و وارد پایگاه فضایی شوید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
Processor: Intel i5-2400, AMD FX-8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit versions)
Processor: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.7 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    با سلام
    من این بازو قبلا دانلود کردم و تمومش کردم بازی جالبی هم بود الا این به نوعیی اپدیت محسوب میشه یا کلا ماجراش فرق می کنه یا ادامه بازی قبلی هست .
    با پسپاس

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پیمان

      پشتیبانی

      سلام
      محتوای قابل دانلود یا dlc هستش