یحیی رحیمی

ویژگی‌های جدید Hitman 2: هنوز می‌توانید همه را احمق فرض کنید!

یحیی رحیمی 23 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,653 بازدید

استدیو IO Interactive به‌طور رسمی از Hitman 2 پرده‌برداری کرده است. ما یک تریلر اولیه از بازی را مشاهده کردیم و بعد از آن بود که گیم پلی 13 دقیقه‌ای از بازی در کنفرانس PC Gaming منتشر شد. بازی ادامه مستقیم نسخه قبلی است و این دفعه بازی قسمت قسمت نیست و تمام داستان در زمان انتشار در دسترس شما خواهد بود. استدیو بازی همچنین بیان کرده است که محتواهای زیادی بعد از انتشار عرضه خواهند شد.

Square Enix ساخت و توسعه نسخه دیگری از بازی را کنار گذاشته بود و بازگشت مأمور 47 خوشحال‌کننده است. استدیو بازی اما قول مراحل جذابی را داده است که بازیکنان از آن لذت خواهند برد. راه‌های متفاوتی برای رسیدن به هدف و همچنین کشتن فرد موردنظر وجود دارد. بازی اما در حال حاضر در اختیار Warner Bros است و برای توسعه نسخه دوم همکاری خوبی با IO Interactive داشته است.

مدیر استدیو در مورد Hitman 2 گفته است که بازی ادامه‌دهنده سری قبل است و ویژگی‌ها، مودها و محتواهای جدیدی را اضافه کرده است. آن‌ها از همکاری خود با Warner Bros بسیار خوشحال هستند و برای معرفی شخصیت‌های جدید بازی به بازیکنان ثانیه‌شماری می‌کنند. بازی در مکان‌های بین‌المللی زیادی دنبال می‌شود که اولین آن‌ها ساحل میامی است. مأمور 47 نیز نسبت به گذشته فرز تر و باتجربه‌تر شده است و احتمالاً خط داستانی قوی و عمیق‌تری پیش رو خواهیم داشت.

ویژگی جدید بازی اما حالت Sniper Assassin یا قتل به‌وسیله اسنایپر است که بازی co-op آنلاین را به ارمغان آورده است. البته نگران نباشید زیرا هنوز هم می‌توانید فردی نیز بازی کنید. بازی در سه نسخه نقره‌ای، طلایی و Collector منتشر خواهد شد. نسخه نقره‌ای دارای یک تفنگ Blackballer و همچنین یک کیف چرم ایتالیایی به همراه اولین بسته DLC که شامل مراحل جدید و نقشه‌های جدید است خواهد بود.

نسخه طلایی با دو روز دسترسی زودتر عرضه خواهد شد و DLC دوم بازی را نیز همراه خود خواهد داشت. نسخه Collector دارای یک کیف سلاح به همراه یک محفظه فلزی، جاکلیدی به شکل گلوله و یک سکه مخصوص است. محتواهای دیجیتالی همانند Midnight Black Suit را نیز نباید از یاد برد. تریلر منتشرشده Hitman 2 همان حس و حال قدیمی بازی را منتقل می‌کند و انعطاف عجیب مراحل را نشان می‌دهد.

گیم پلی منتشرشده نشان از شهر میامی و مسابقات موتورسواری دارد. تریلر در ابتدا نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مرحله را به پایان رساند. مأمور 47 در ظاهر بادی‌گارد مشاهده می‌شود و یکی از دو هدف خود را از پا درمی‌آورد. او از روش‌های متداول قتل مانند استفاده از سلاح‌های مختلف بهره می‌برد و در تریلر مشاهده می‌شود که هر چیزی از ماهی‌تابه داغ تا ماهی زنده به‌عنوان سلاح استفاده می‌شود.

اگر این تریلر مثالی واقعی از بازی باشد، شاهد Hitman فوق‌العاده‌ای خواهیم بود. گفته می‌شود که حدود 2000 فرد در مرحله میامی وجود دارد و از پا درآوردن دشمنان خود دیگر به آن سادگی نسخه‌های قبلی نیست. اما خوشحال باشید که هنوز هم می‌توانید همه را گول بزنید و اهداف خود را در قعر فرماندهی‌شان از پا درآورید.

همیشه خوب است که ببینیم یک توسعه‌دهنده از المان‌هایی که باعث ایجاد نشاط در بازی می‌شود آگاه است و این تریلر نشان می‌دهد که IO Interactive واقعاً برنامه‌های خوبی در سر دارد. با Hitman 2 قوه خلاقیت خود را به کار بیندازید. همه شخصیت‌های داخل بازی دارای دیالوگ، داستان و سلاح‌های خود هستند. Knight توانایی تیراندازی از پشت دیوار را دارد و Stone نیز یک شوک خوب به هدف موردنظر وارد می‌کند.

گفته می‌شود که بازی در تاریخ 13 نوامبر برای رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

منبع: DualShocker

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.