دانلود بازی Rugby Challenge 3 برایXBOX 360
دانلود بازی Rugby Challenge 3 برایXBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Rugby Challenge 3 برایXBOX 360

پارسی گیم 23 خرداد 1397 بدون دیدگاه
2,997 بازدید

دانلود بازی Rugby Challenge 3 برای ایکس باکس 360

ورزش هیجان انگیز و خشن راگبی! اگر دنبال یک بازی ورزشی می‌گردید که داخل آن خشونت هم داشته باشد، این بازی برای شماست. از دستش ندید. در این بازی حتی می‌توانید از زاویه تک‌تک بازیکن‌ها بازی رو تعقیب کرده و پاس‌کاری بازیکنان را کنترل کنید. این بازی را گزارشگرهایی مانند گرانت بیسنت و جاستین مارشال تفسیر خواهند کرد.

بازی Rugby Challenge 3، سومین نسخه از این سری بازی‌ها است که توسط شرکت Wicked Witch Software ساخته شده. این بازی در سبک شبیه سازی و ورزشی بوده و برای کنسول‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن 4 و Xbox One نیز منتشر شده. نسخهٔ ویندوز این بازی 24 ام ژوئن 2016 منتشر شد.

بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و بازیکن‌ها حالتی طبیعی دارند. در این نسخه از بازی شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای هر بازیکن را جداگانه کنترل کنید. با بازی از زاویه دید هر کاراکتر می‌توانید مهارت‌ها او را بالا ببرید، لباس و یونیفرم مشخصی برای او طراحی کنید. همچنین قابلیت گذاشتن تاتو نیز وجود دارد! این نسخه از بازی نسبت به سری‌های قبلی خود در زمینه‌های: گیم پلی، تعادل و بهبود استراتژی‌ها و پاس‌کاری، بهتر شده است. بازی دارای 110 گروه و 50 مدل استادیوم در سراسر دنیا است. شما می‌توانید در جام‌های قهرمانی متفاوتی شرکت کنید مانند ITM CUP یا مسابقات جهانی راگبی.

شاید فکر کنید راگبی یک ورزش آمریکایی است، در حالی که این بازی اولین بار در انگلیس شکل گرفته. یک روز پسری در هنگام مسابقه فوتبال توپ را به دست می‌گیرد و می‌دود، از آنجا است که ورزش راگبی شروع می‌شود و مدارسی در انگلیس برای آموزش این بازی ایجاد می‌شوند. متأسفانه این ورزش خشونت بالایی دارد و در آمریکا تا مدت‌ها بازیکن‌ها صدمه‌های جدید می‌دیدند. راگبی لیگ‌های مختلفی دارد از لیگ 7 نفری گرفته تا 15 نفری. در ابتدای بازی بازیکنان برای هم کری و رجز می‌خوانند و بعد بازی شروع می‌شود. در این بازی علاوه بر قدرت باید استراتژی داشته باشید و حواس حریف را پرت کنید. امکان شوت کردن نیز وجود دارد امّا در فواصلی که معین شده و پاس‌کاری‌ها تنها با دست امکان پذیر است.

این بازی یک چالش جدید است، استراتژی ورزشی داشته باشید و آن را امتحان کنید. می‌توانید گروه خود را به بالاترین سطح برسانید و با رقبای حرفه‌ای رو به رو شوید. با بالا بردن سطح خود بازیکنان حرفه‌ای را به گروه خود دعوت کنید. با گذشتن از 13 فصل بازی می‌توانید در Rugby Challenge 3 یک گروه حرفه‌ای داشته باشید!

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.