پارسی گیم

دانلود بازی Subaeria برای PC

پارسی گیم 21 خرداد 1397 بدون دیدگاه
4,589 بازدید

دانلود بازی Subaeria برای کامپیوتر

دختری به نام Styx خانوادهٔ خود را ازدست‌داده است و حالا به دنبال راهی می‌گردد تا انتقام خانوادهٔ خود را بگیرد. اعضای خانوادهٔ او توسط رئیس سابریا به قتل رسیده‌اند. حال شما در نقش این دختر جوان باید راهی برای رسیدن به دشمن اصلی خود پیدا کنید. در این مسیر خطرناک دشمنان زیادی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت.

در بازی Subaeria جورچین‌ها و معماهای مختلفی وجود دارد، شما در نقش Styx باید با حل این جورچین‌ها مسیر خود را در این سرزمین عجیب باز کنید. سپس در مقابله با دشمنان رباتی حرکات اکشن خود را به نمایش بگذارید. سابریا در واقع یک شهر زیر دریا است. شما به اعماق آن سفر خواهید کرد تا حقیقت‌های مرموزی را کشف کنید.

شما این مهارت را دارید که کاری کنید تا ربات‌های دشمن در مقابل یکدیگر قرار بگیرند تا همدیگر را نابود کنند. در طول بازی می‌توانید مهارت و توانای دست‌کاری خود را به سطوح بالاتری ببرید. وظیفه شما این است که تصمیمات استراتژیک بگیرید. علاوه بر انتخاب مسیرها و مبارزه با دشمنان باید مواد غذای لازم برای زنده ماندن را نیز مدیریت کنید.

تمامی بازی از تله‌های مختلف پر شده است. محیط بازی برای یک شهر زیر آب بسیار زیبا و جذاب طراحی شده و گرافیک و پویانمایی حرکات دشمنان از کیفیت بالای برخوردار است. شما باید از هوش و توانای خود استفاده کنید و این تله‌ها را از بین ببرید. دشمنان را طوری دست بیندازید تا رو به روی هم دیگر قرار بگیرند. هر مرحله در اتاق‌های متفاوتی با جورچین‌های تصادفی صورت می‌گیرد.

بازی Subaeria توسط استدیو Studios iLLOGIKA در سبکی معمای و ماجراجویی ساخته شده است. بازی سال 2015 برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. اگر شما نیز اهل بازی‌های استراتژی هستید، این بازی زیبا را از دست ندهید. دشمنان و دام‌های بازی شما را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد؛ و در انتها می‌توانید انتقام این دختر جوان را از رئیس خون خوار سابریا بگیرید. با این بازی همراه شوید تا به اعماق دریا سفر کنید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista 64-bit or higher
Processor: Intel Core i5-650, 3.20 GHz / AMD Phenom II X4 945, 3.00 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 470 / Radeon HD 6870
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Xbox controller recommended

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.