یحیی رحیمی

هشتگ E3: انتظارات ما از حضور Days Gone در رویداد E3 2018

یحیی رحیمی 19 خرداد 1397 بدون دیدگاه
901 بازدید

مکان شمال اقیانوس آرام، دیوانه‌ها همه‌جا ول هستند. یک گروه موتورسوار در حال رد شدن از آخر دنیا است. این Days Gone است، آخرین بازی استدیو Sony’s Bend. همان تیم که عنوان‌هایی همچون Uncharted را برایمان ارمغان آورده است. جالب است بدانید که Days Gone بزرگ‌تر از هر بازی ساخته‌شده Sony Bend است. پر از هیجان و دنیایی جهان باز که در آن با دشمنانی زامبی مانند گیر خواهید افتاد. با ما باشید تا هر آنچه در مورد حضور Days Gone در رویداد E3 2018 می‌دانیم را بیان کنیم.


چه چیزهایی را در مورد بازی می‌دانیم؟

اولین نگاه ما به بازی Days Gone در کنفرانس خبری سونی در E3 2016 بود. سونی یک تریلر معرفی و همچنین دمویی از گیم پلی را به حضار نشان داد و شخصیتی موتورسوار به نام Deacon St.John را نشان داد که بعد از نابودسازی همه‌جا در آخرین نقطه‌های تمدن قدم برمی‌دارد. دلیل نابود شدن دنیای بازی مانند یک راز باقی مانده است و احتمالاً یک ویروس همه را از پا درآورده باشد و به زامبی‌هایی وحشتناک تبدیل کرده است.

Days Goneتوسعه‌دهنده قول داده است که تنها زامبی‌ها در این بازی حضور نداشته باشند و به‌نوعی بازی کلیشه نیست و انسان‌ها نیز نقش اساسی در بازی دارند. این گروه از موتورسوار به دنبال خون هستند و این دقیقاً همان فیلم World War Z را یادآوری می‌کند. قرار بود که بازی به‌طور رسمی در سال جاری میلادی منتشر شود اما در ماه مارس میلادی اعلام شد که عرضه Days Gone به سال 2019 موکول شده است.

چه چیزی از بازی برای E3 تائید شده است؟
در حال حاضر هیچ! تنها می‌دانیم که سونی در رویدادی که روز 11 ژوئن در ساعت 6 به‌وقت محلی خواهد داشت، از این بازی نیز حرف خواهد زد. مدیر Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios در وبلاگ پلی‌استیشن بیان کرده است که سونی در این مراسم جلوه‌های عمیقی از چهار بازی اصلی نمایش خواهد داد که منظورش از این بازی‌ها: Death Stranding، Ghost of Tsushima، Spider-Man و The Last of Us Part II است. هیچ اشاره‌ای به Days Gone نشده است. احتمال حضور این بازی در E3 وجود دارد ولی نمی‌توان هیچ قولی در مورد آن داد.

چه چیزهایی را امیدواریم از بازی ببینیم؟

چه کسی از تاریخ دقیق انتشار بدش می‌آید؟ عالی خواهد بود اگر سونی اطلاعات بیشتری در این زمینه با طرفداران به اشتراک بگذارد. همچنین Days Gone یک بازی داستان محور با یک مسیر طلایی است و در این میان چالش‌های زیادی وجود دارد. خوشحال می‌شویم اگر صحبت‌هایی در مورد ایده کلی بازی نمایش داده شد. Deacon در محیط از بین رفته بازی به دنبال چه است؟

Days Gone

صحبت‌های زیادی در مورد شکل و قیافه زامبی‌ها وجود دارد. البته توسعه‌دهنده بازی بارها بیان کرده است که نباید همه موجودات داخل بازی را با زامبی‌ها اشتباه گرفت. البته هرچقدر هم که آن را نادیده بگیریم، اما یک بازی با سبک زامبی محور را پیش روداریم. جالب است بدانید که استدیو Sony Bend از سال 2012 بازی خاصی برای کنسول PS Vita توسعه نداده است و هر بازی که انتخاب کرده است را بعد از مدتی ول کرده است. امیدواریم که Bend جزئیات بیشتری از بازی را ارائه دهد و در E3 2018 ما را قانع به بازی کردن این عنوان کند.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.