Battlefield V
jonathanofrivia

Battlefield V رسماً معرفی شد

jonathanofrivia 4 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,331 بازدید

شب گذشته EA از بازی Battlefield V رونمایی کرد. طبق معمول بازی توسط استدیو DICE و با موتور frostbite ساخته‌شده است. سرانجام شایعات به حقیقت پیوستند و نسخه جدید بازی مربوط به دوران جنگ جهانی دوّم است.

نسخه جدید بازی برخلاف بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش داستانی خواهد بود و مانند نسخه قبلی از چند بخش تشکیل شده است و تمرکز این بخش روی نبردهای کمتر دیده شده در فیلم‌ها و بازی‌ها در جنگ جهانی دوم خواهد بود. علاوه بر این‌ها بخش داستانی بازی تمرکز بیشتری بر روایتی احساسی‌تر و عمیق‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت.

جدا از بخش داستانی گیم پلی بازی هم تغییراتی به خود دیده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر در حرکات بازی و طبیعی‌تر شدن آن است. بخش آنلاین بازی نیز با حفظ نکات مثبت نسخه‌های قبلی و گسترش آن‌ها تجربه‌ای بهتر و بزرگ‌تر را به ارمغان خواهد آورد. از جمله آن‌ها می‌توان به حالت Operation نسخه قبلی اشاره کرد که در این نسخه بسیار بزرگ‌تر و کامل‌تر شده است.


جدا از همه این تغییرات تعداد زیادی از سلاح‌ها، تجهیزات، هواپیما و… باقابلیت شخصی‌سازی بالا در بازی قرار دارند که با پیشرفت در بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین جعبه‌ابزاری در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن در تقویت استحکامات دفاعی پایگاه خود استفاده می‌شود و همه این موارد باعث می‌شود که بخش چندنفره این نسخه یکی از کامل‌ترین‌ها در این سبک شود.

یکی از بخش‌هایی که به نسخه جدید بازی اضافه‌شده قابلیت Co-Op است که با نام Combined Arms در بازی وجود دارد که قرار است یک تجربه متفاوت از بازی ارائه کند. نکته جالبی که در مورد نسخه جدید بازی وجود دارد نبود نسخه Premium Pass برای این بازی است و تمامی نقشه‌ها و DLC های بازی رایگان خواهد بود. در همین زمینه اعلام شده که عرضه بازی تنها ابتدای کار آن خواهد بود و به با گذشت زمان بهتر و کامل تر خواهد شد.

با توجه به موارد گفته شده باید شاهد رقابت جذّاب بین دو فرنچایز Battlefield و COD باشیم. هر چند که این دو رقیب مسیر های متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. همچنین بازی در رویداد EA PLAY که در تاریخ 19 خرداد برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و اطلاعاتی بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. در آخر باید گفت که بازی در 27 مهر برای پلتفرم‌های PS4,XBOX ONE و PC عرضه خواهد شد.

منبع: Techradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.