یحیی رحیمی

تصاویر و کانسپت های هنری بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

یحیی رحیمی 1 خرداد 1397 بدون دیدگاه
1,429 بازدید

چیزی که به‌طورقطع می‌دانیم آن است که مایکروسافت به‌زودی نسخه چهارم سری بازی‌های Forza Horizon را معرفی خواهد کرد. Horizon 3 در سال 2016 منتشر شد و موفقیت زیادی کسب کرد و به نظر زمان مناسب برای معرفی و انتشار نسخه بعدی بازی فراهم باشد. به‌تازگی تصاویری در شبکه اجتماعی Reddit منتشرشده‌اند که به نظر تصاویر هنری رسمی بازی باشند.

این تصاویر جزئیات جالبی از بازی را نشان می‌دهند. بزرگ‌ترین نکته‌ای که از این تصاویر می‌توان برداشت کرد، مکان و شهر اصلی بازی است که به نظر هنگ‌کنگ باشد. شایعات قبلی نشان از وجود ژاپن در بازی داشتند و حتی بعضی باور داشتند که شهر اصلی بازی یکی از شهرهای انگلستان خواهد بود؛ اما تصاویر زیر نشان از وجود هنگ‌کنگ در این بازی دارد.

Forza Horizon 4 هنوز حتی در حد شایعه نیز نیست و این تصاویر هیچ‌گونه جزئیات رسمی در مورد بازی بیان نمی‌کنند و زیاد به آن‌ها خوش‌بین نباشید. البته در بیانیه‌ای که چند ساعت بعد از انتشار این خبر منتشر شد؛ معلوم شد که این تصاویر توسط وب‌سایت Leading light Design منتشرشده است. این کمپانی تبحر خاصی در ساخت تصاویر و کانسپت های ویدیویی برای تلویزیون دارد. به نظر می‌رسد که این کمپانی در انگلستان باشد و این همان‌جایی است که Playground Games در آن قرار دارد. درنتیجه به نظر یک ارتباط بین آن‌ها وجود داشته باشد.

انتظار داریم که مایکروسافت این بازی را در کنفرانس E3 امسال خود منتشر کند. گفته می‌شود که اجلاس امسال مایکروسافت در این رویداد سالانه، بسیار بزرگ خواهد بود و شاید بزرگ‌ترین آن‌ها در تاری حضور خود. نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.