دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای PS3
دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای PS3

پارسی گیم 14 خرداد 1397 6 دیدگاه
18,745 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassin’s Creed Brotherhood برای پلی استیشن 3

بعد از عرضه شاهکاری مانند بازی Assassin’s Creed 2 طبیعی است که سازندگان به فکر ساخت نسخه‌ی جدیدی از بازی باشند. داستان اتزیو هنوز به پایان خود نرسیده و در نسخه‌ی جدید بازی یعنی Assassin’s Creed: Brotherhood برگشته است.
بازی Assassin’s Creed: Brotherhood توانسته توجه بسیاری از منتقدان و طرفداران را به خود جذب کند. این بازی با دارا بودن سیستم مبارزات تقویت‌شده، گرافیک ارتقا یافته و داستانی درگیر کننده دوباره موفقیت‌های َنسخه‌ی دوم بازی را تکرار کند.

بازی دقیقه از ادامه‌ی Assassin’s Creed 2 شروع می‌شود و برای فهم داستان بازی، تجربه‌ی نسخه‌ی قبلی آن ضروری است. داستان این نسخه از بازی نیز بسیار غنی است و پیش بردن آن، بخش بزرگی از سؤالات شما را پاسخ می‌دهد. این نسخه، بلافاصله بعد از اتمام نسخه‌ی دوم شروع می‌شود،
شخصیت اصلی بازی یعنی Ezio Auditore این بار به رم سفرکرده است، شهری که بسیار بزرگ‌تر از محیط نسخه‌ی قبل است. این بار اتزیو با خانواده ی Borgia درگیر شده و قصد جمع‌آوری ارتشی از Assassin ها را دارد. پاپ رم، شخصی بسیار منافع پرست است که برای پیش بردن کارهای خود دست به خون‌ریزی می‌زند همچنین پسر او یعنی چزاره، فرماندهی نیروی‌های محافظ پاپ است و قصد به تصاحب Apple دارد، از طرفی دیگر شما داستان دزموند» را نیز دنبال خواهید کرد. بازی در کل داستان بسیار درگیر کننده‌ای داشته و مخاطب را مجبور به ادامه‌ی بازی می‌کند.

گیم پلی بازی تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی کرده و از هر نظر ارتقا یافته و پیشرفته‌تر شده است. در شهر رم شما می‌توانید فروشگاه‌ها و بانک‌های زیادی را خریده و به شهر جان دهید، این فروشگاه‌ها منبع درآمد شما هستند و به‌مرورزمان مبلغ کمی از هرکدام دریافت خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید از این فروشگاه‌ها سلاح‌ها و تجهیزات متفاوتی خریده و حتی ذره خود را شخصی‌سازی کنید. مبارزات بازی بسیار گسترده‌تر از قبل شده است، یکی از قابلیت‌های اصلی بازی عضو کردن افراد مختلف در گروه خود است، شما با جمع‌آوری افراد متفاوت گروه خود را بزرگ‌تر کرده و قادر خواهید بود تا در هر زمان از آن‌ها کمک بخواهید. قتل، همچنان جلوه‌ی خود را حفظ کرده و باید در طول بازی دشمنان بسیاری را از طریق راه‌های متفاوت به قتل برسانید که این موضوع همچنان لذت‌بخش است.

گرافیک بازی بهبود بسیار زیادی نسبت به نسخه‌ی قبل یافته و طراحی محیط بسیار زیبا است. طراحی شهر رم به زیباترین شکل ممکن انجام‌گرفته و حس فوق‌العاده‌ای را به مخاطبان خود القا می‌کند اما متأسفانه بعضی باگ‌های گرافیک باعث شده تا به‌طور تمام‌کمال از بازی لذت نبریم و کمی عذاب‌آور هستند، نورپردازی و سایه‌ها بسیار خوب کارشده‌اند و زیبا هستند. شهر رم چه در دور چه در نزدیک بسیار چشم‌نواز و با جزئیات طراحی‌شده است.

در آخر، این بازی ادامه‌ای بسیار موفق و زیبا بر سری بازی Assassin’s Creed است که مخاطبان قدیمی و جدید را جذب خود می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 5.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.1 از میانگین رای 14 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    حمید زارعی

    مهمان

    سلام راهنمای مسیر درون بازی که پایین سمت چپ بازی هست پاگ شده چکار کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Misam در پاسخ به حمید زارعی

      مهمان

      سلام اینا را دانلود کردم با برنامه رار بازش کردم حالا هارد ps3. دارم چرا میریزم تو هارد نمیاد

    • Avatar

      A در پاسخ به حمید زارعی

      مهمان

      داش اخرین نسخه وینر دانلود کن وینرو وقتی نصب کردی تمام پارت های بازی رو دان کن وقتی دانلودش کردی همه بپارت هارو بگیر و کلیک راست بزن بعد نوشته اکسترکت واسمه بازی برروی ان کلیک چپ کن وبعد ازت رمز فایل رو میخواد رمز فایل رو ینویس کپی نکن بعد همه کلمه ها باحروف کوچیک بیاشه وبعد اوکی رومیزنید میگزارید تا اکسترکت بشه بعد پوشه ای درست میشه برین داخل پوشه پوشه ای هست مثلا به نام BCUS98106این این کد پوشه مال ماشین جنگیه تو هر بازی فرق داره تقریبا اینجور شکله اون پوشه رو بردار بزار تو پوشه ای به نام GAMEZ با حروف بزرگ وقتی کامل وارد پوشه شد فلش را دربیاورید وبه دستگاهتون وصل کنین خوب نگاه کنین که وصل شده باشه فلش بعد وارد مولتی من شوید برروی بازی اساسین کرید مربع بزنین و یک کادری باز میشه ضربدر روبزنین بعد یس رو بزنین بزارین تا بازی نصب بشه وقته نصب بازی تمام شده اخرش مربع بزنین اون موقع داخل مولتی من هستین وبعد فلش راجداکنین وبرروی بازی دکمه مثلث بزنین وگزینه بید مرور واینترنال را تیک بزنین وبعد وارد بازی شوید وقتی وارد بازی شدید هر سوالی امد اوکی یا یس بزنین تا بازی نصب بشه بعد از اینکه کامل نصب شد میتونین بازی کنین ولذت ببرین

  • Avatar

    amir

    مهمان

    میشه لطفا جواب بدین؟ این بازی چرا صدا نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اسمال

    مهمان

    خیلی ممنون که قرار دادین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mr.MAHDI

    مهمان

    یادش بخیر 🙂 من با اساسین کرید 2 رولیشن به قدری حال کردم حاظرم قسم بخورم ک با هیچ بازی اینجوری حال نکردم

    پاسخ دهید