Rage 2
یحیی رحیمی

جزئیات داستان Rage 2 و همچنین تصاویر رسمی بازی توسط Bethesda منتشر شد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,329 بازدید

بعد از توییت ها و تیزرهای تبلیغاتی زیادی، بازی Rage 2 به‌طور رسمی معرفی شد. ویدیو گیم پلی بازی نیز امروز منتشر شد و احتمالاً در خبرهای قبلی آن را مشاهده کرده باشید. Rage 2 سرشار از حس اکشن و مبارزه است و اولین بازی این سری است که به‌طور جهان باز منتشر خواهد شد. تصاویر رسمی از گیم پلی و داستان بازی منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Bethesda علاوه بر ویدیو گیم پلی بازی Rage 2 ، جزئیاتی از روند داستانی آن نیز منتشر کرده است که قابل‌توجه است. این کمپانی در وب‌سایت رسمی خود بیان کرده است که بازی از دل همکاری خدای شوترها و استدیوهایی همچون id Software و استاد ساخت بازی‌های جهان بازی، Avalanche Studios، سر درآورده است. Rage 2 یک کارناوال از خشونت و تنش است و این کار تنها از دست یک استدیو درجه‌یک برمی‌آید. بله درست فکر می‌کنید، این‌یک بازی درجه‌یک یا AAAAAA است!

Bethesda هنوز تاریخی رسمی برای انتشار Rage 2 معرفی نکرده است و تنها به انتشار بازی در بهار سال 2019 بسنده کرده است. داستان بازی از زمانی شروع می‌شود که یک سیارک به زمین برخورد می‌کند و 80 درصد از جمعیت کره زمین از بین می‌رود. گروه‌های تبه‌کار خشن و بی‌رحم در خیابان‌های خالی زمین جولان می‌دهند و به دنبال به دست‌گیری کنترل دنیا هستند. شما در نقش Walker خواهید بود و آخرین جنگنده‌ای که به دنبال به لرزه درآوردن ستون‌های قدرت است.

تصاویر با کیفیت از بازی Rage 2 :

کاراکتر شما به‌طور غیرارادی از خانه خود رانده می‌شود و کوهی از مردگان را پیش خود می‌بیند. وظیفه شما اما تلاش برای آزادی و عدالت است. ماشین و وسایل نقلیه زیادی برای شما در نظر گرفته‌شده است و این به معنی آن است که از ماشین‌های عظیم و قدرتی تا ژیروکوپترها در اختیار شما خواهند بود. این ماشین‌ها در تمام محیط بازی پخش‌شده‌اند و هرکدام را بخواهید، قادر به راندن آن هستید.

Bethesda بیان کرده است که یک ویدیو جدید از گیم پلی Rage 2 در کنفرانس E3 این کمپانی به نمایش گذاشته خواهد شد. با این حساب Bethesda در تاریخ 10 ژوئن امسال در کنفرانس E3 خود، از این بازی پرده‌برداری خواهد کرد. گفته می‌شود که کنفرانس امسال این کمپانی از بزرگ‌ترین‌های تاریخ خود خواهد بود.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.