یحیی رحیمی

تاریخ معرفی رسمی بازی Battlefield 5 لو رفت

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
656 بازدید

وقتش رسیده است که خودکار خود را آماده کنید و تاریخ 23 می را روی تقویم خود علامت بزنید. این همان تاریخی است که Battlefield 5 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. DICE به‌طور رسمی اعلام نکرده است که عزیزان 23 می رو فراموش نکنید! اما اطلاعاتی از پیام‌ها و تصاویر Battlefield 1 منتشر شده است که نشان از معرفی احتمالی نسخه پنجم بازی در تاریخ 23 می‌ دارد.

شاید باور نکنید اما این تاریخ به طرز عجیبی لو رفته است. در نقشه Fort de Vaux یک در وجود دارد که به لطف علامت Isolement از بقیه جداشده است و تا قبل از انتشار آخرین آپدیت Battlefield 1، این در کاملاً بسته بود و قادر به باز کردن آن نبودید و حتی گفته می‌شود که بعضی پشت آن در و با ناامید شدن از باز نشدن آن گریه کرده‌اند! از زمان انتشار آخرین آپدیت اما راهنمایی‌هایی برای فشار دادن بعضی دکمه‌ها و ترکیب آن‌ها وجود داشت که بعضی از افراد موفق به کنار هم گذاشتن این الگوها شده‌اند و این در را بازکرده‌اند.

یکی از یوتوبر های معروف Battlefield به نام Wesite یک ویدیو از ترکیب مناسب الگوها برای باز کردن در منتشر کرده است که می‌توانید با دیدن آن به باز کردن در بپردازید. اتاق پشت در اما چیز عجیب‌وغریبی داخلش نیست. تصویری از اسب سفیدی روی دیوار قرار دارد که به نظر هنر افراد فرار کرده از زندان است. راز داستان اما در لوله‌های اتاق قرار دارد که دارای یک کد مورس است که شمارا مستقیم به یک وب‌سایت راهنمایی می‌کند. این وب‌سایت اما دارای یک پیام است که عنوان آن به‌صورت 23 می 2018 و #Battlefield است.

Jan David Hassel که یک طراح تکنیکی در استدیو DICE است، با انتشار یک توییت که به این وب‌سایت گفته‌شده لینک شده است، بیان کرده است که در تاریخ 23 می، Battlefield با آنچه بوده است خیلی تفاوت خواه داشت. به همراه این توییت اما تصویر اسب سفید گفته‌شده نیز گنجانده‌شده است. به نظر می‌رسد که زمان معرفی نسخه جدید بازی فرارسیدهاست و دیگر حوصله‌ای برای بازی با سلاح‌های قدیمی و Battlefield 1 نیز نداریم.

منبع: USGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.