یحیی رحیمی

آپدیت Season 4 بازی Fortnite به‌منظور بهبود بازی و افزودن قابلیت‌های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
789 بازدید

بالاخره یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های Fortnite: Battle Royale منتشر و فصل چهارم بازی به‌طور رسمی آغاز شد. این به‌روزرسانی، بازی را به نسخه چهارم ارتقا می‌بخشد و امروز برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شد. قابلیت‌های جدیدی مانند سلاح‌های نو و همچنین آیتم‌های تازه در اختیار شما است و مانند همیشه نیز بهبودهای نرم‌افزاری و گرافیکی مختلفی برای بازی صورت گرفته است.

اولین چیزی که هنگام ورود به بازی مشاهده خواهید کرد این است که نقشه تغییر کرده است. تأثیر ویژگی جدید به نام ستاره دنباله‌دار اما در تمام جزیره بازی و همچنین مکان‌های جدید نقشه حس می‌شود. گودال جدیدی در بازی ایجادشده است که توسط سنگ‌های چسبناک احاطه‌شده‌اند. Epic Games در این زمینه گفته است که سنگ‌های جدید بازی، قابلیت پرش در جاذبه کم را به ارمغان آورده است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا بیشتر از حد معمول بپرند. این فصل از بازی اما صدها نوع جدید از جایزه‌ها و آیتم‌های کهکشانی را برای کاربران تدارک دیده است.

دیگر تغییرات این نسخه، افزودن قابلیت نابودسازی ساختمان‌ها در جزیره اولیه و همچنین امتحان کردن نحوه کار Headshot ها است. دیگر بخش‌های مختلف بدن شخصیت‌ها، از تیر خوردن به سر جلوگیری نمی‌کنند و به این معنی که اگر تیر به دست یا پای بازیکن بخورد، همان اندازه صدمه را هنگام خوردن به سر وارد می‌کند. این قابلیت به تمام سلاح‌های بازی به‌جز Rocket Launcher و Grenade Launcher اضافه‌شده است. پیدا کردن دشمنان از طریق دوربین سلاح‌ها اما راحت‌تر شده است و اندازه نشانک نیز به‌منظور نشانه‌گیری بهتر، تغییر داده شده است.

رویداد جدید بازی اما Save the World نام دارد که با انتشار این آپدیت به بازی اضافه شده است. این مسابقات گروهی از قهرمانان افسانه‌ای را تدارک دیده است که در مقابل حملات فضایی ایستاده‌اند و باید از دنیای بازی در مقابل این تهدیدها دفاع کرد. تنظیمات ورودی اما بر اساس نوع بازی تنظیم‌شده است و همچنین آیکون‌های جدیدی به بخش تنظیمات اضافه‌شده‌اند. مشکلاتی که باعث بیرون آمدن بازی در منوهای آن می‌شد و همچنین فونت آن‌ها نیز به‌منظور نمایش بهتر تغییر داده شده است.

تغییراتی در زمینه گیم پلی نبردهای Battle Royale نیز صورت گرفته است. از این به بعد می‌توانید ساختمان‌های آغازین را نابود کنید و همچنین هدشات ها نیز روند بهتری پیش‌گرفته‌اند. ضربه گلوله‌ها نیز دقیق‌تر شده است و از این به بعد باید دقت بیشتری در شلیک‌های خود به خرج بدهید. باگ‌های زیادی نیز در این زمینه برطرف شده است که می‌توانید لیست کامل این تغییرات را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.