God of War
یحیی رحیمی

حجم فایل نصبی God of War 4 مشخص شد

یحیی رحیمی 15 فروردین 1397 3 دیدگاه
10,400 بازدید

مدت کمی تا عرضه جهانی بازی God of War مانده است و طرفداران هیجان زیادی برای تجربه بازی دارند. همه‌چیز تغییر داده شده است و این نسخه، تجربه کاملاً جدیدی را القا می‌کند. بحث‌های زیادی پیرامون حجم فایل نصبی بازی، در چند روز گذشته بوده است و به لطف دیسک‌هایی که برای بررسی به وب‌سایت‌های معتبر فرستاده‌شده‌اند، حجم فایل اصلی بازی نیز مشخص شده است. اندازه فایل نصبی البته کم نیست اما خب زیاد هم نیست و تقریباً اندازه بازی‌های هم‌رده خود است.

بر اساس گزارش‌های متنوع و بررسی‌هایی که وب‌سایت‌های معتبر صنعت بازی از God of War منتشر کرده‌اند؛ به نظر می‌رسد که حجم فایل نصبی بازی انحصاری PS4، چیزی در حدود 44.6 گیگابایت باشد. این حجم البته کمی زیاد است و فضای بزرگی از کنسول شما را اشغال خواهد کرد اما در نظر داشته باشید که بازی‌های زیادی وجود دارند که حجم فایل اولیه‌شان از God of War بیشتر است. امروزه حجم بازی‌های دسته اول به دلیل جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده، بسیار بالا است. هنوز سه هفته فرصت در اختیاردارید تا اگر بازی اضافه‌ای دارید، حذف کنید و کنسول خود را برای یکی از تاریخی‌ترین نسخه‌های این فرانچایز آماده کنید.

در این نسخه، بازیکنان به ماجراجویی‌های کریتوس و پسرش به نام آرتئوس می‌پردازند و آن‌ها را در راه کوهی مقدس همراهی می‌کنند. بررسی‌های این بازی کاملاً مثبت بوده است و بسیاری از تغییرات گسترده این نسخه استقبال کرده‌اند. استدیو Santa Monica المان‌های زیادی از بازی را تغییر داده است و به قولی بازی را کاملاً تکان داده است و از نو ساخته است. شما می‌توانید این بازی را در تاریخ 31 فروردین روی پلی‌استیشن 4 بازی کنید.

منبع: PlayStation Lifestyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    مطمین باش تا پلی استیشن هست. گاد اف وار هم هست. حالا با تغییر در سبک و یا داستان مواجه میشه اما تمومی نداره. برای تمام دنیا.اتمام گاد اف وار.یعنی اتمام فروش پلی استیشن
    از هشتاد فرندی که دارم توی کنسولم. هفتاد و شش نفرشون اعتراف دارن که فقط به خاطر گاد اف وار پلی استیشن میخرن. اگر نباشه.فورا ایکس باکس جایگزینش میکنن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hamid lord

    مهمان

    داداش اشتب به خدمتت گفتن ؛گفتن که نسخه ی بعدی این سری بازی ادامه داستان کریتوس و پسرشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شایان

    مهمان

    با سلام اخهدبه احتمال زیاد کریتوس تو این قسمت شاید بمیرد یا اهرین نسخع گاد اف وار باشد شاید تو این نسخه مرگ کریتوس باشه در اخر چون تو انترنت دیدم که بال در اورد ولی امیدوارم که نمیرد ???

    پاسخ دهید