Far Cry 5
یحیی رحیمی

وجود ریز تراکنش‌ها در Far Cry 5 تائید شد

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,211 بازدید

نسخه پنجم شوتر محبوب Far Cry به‌زودی منتشر خواهد شد و یوبی‌سافت برای افزایش شور و هیجان طرفداران بازی، هرروز جزئیات بیشتری از بازی را منتشر می‌کند. جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌های اصلی بازی در دسترس است و یوبی‌سافت امروز در گفتگو با GameSpot تأیید کرده است که ریز تراکنش‌ها در بازی وجود خواهند داشت اما علیرغم این موضوع، بخش Campaign به‌صورت آفلاین در دسترس بازیکن خواهد بود و نیاز اتصال دائم به اینترنت برای تجربه این بخش وجود ندارد.

Far Cry 5 نیز همانند دیگر بازی‌های گذشته کمپانی یوبی‌سافت دارای ریز تراکنش‌ها خواهد بود. Dan Hay تهیه‌کننده اصلی بازی خاطرنشان کرده است که بازی در ارائه پیشنهادت خرید دست‌ودل‌باز خواهد بود و اگر مایل به پرداخت پول برای پیشرفت سریع‌تر در بازی دارید؛ این گزینه نیز در دسترس شما خواهد بود. او در ادامه بیان کرد:

ما (سیستم ارائه پیشنهادت خرید) بازی را طوری طراحی کرده‌ایم که دست‌ودل‌باز باشد و درنتیجه هیچ آیتمی قفل نیست! شما می‌توانید به جستجو و کاوش در بازی بپردازید و ما نیز به اکتشافات و جستجو شما پاداش خواهیم داد.

Ubisoft PR اعلامیه‌ای کامل و رسمی در مورد ریز تراکنش‌های Far Cry 5 منتشر کرده است که بر اساس آن بازیکن قادر به پیشرفت سریع‌تر در بازی خواهد بود. معلوم نیست عملکرد این ریز تراکنش‌ها به چه صورت است اما با نگاه به Assassin’s Creed: Origin تا حدودی می‌توانیم نحوه عملکرد آن‌ها را حدس بزنیم. ریز تراکنش‌های بازی Origin به این صورت است که بازی، پک‌های ذخیره کننده زمان را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که دارای آیتم‌هایی برای پیشرفت سریع‌تر در بازی است.

گفته می‌شود که این آیتم‌ها برای هر دو بخش تک‌نفره و تیمی بازی در دسترس خواهد بود. تنها آیتم‌های کهکشانی و نایاب برای فروش در دسترس خواهند بود و درنتیجه نگران تأثیرات مخرب آن‌ها روی گیم پلی نباشید. یوبی‌سافت در ادامه این مصاحبه از بخش Campaign و داستانی بازی صحبت کرده است و بر اساس گفته‌ها، این بخش به صورت آفلاین در اختیار بازیکن خواهد بود و نیازی به اتصال مداوم به اینترنت نیست.

وب‌سایت GameSpot قول انتشار بخش‌های دیگری از مصاحبه انجام‌گرفته را داده است و بنابراین برای بخش‌های دیگر این مصاحبه، وب‌سایت پارسی گیم را دنبال کنید. گفتنی است که بازی در تاریخ 27 مارس برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.