Metal Gear Survive
یحیی رحیمی

کونامی از قطعی سرورهای بازی Metal Gear Survive عذرخواهی کرد

یحیی رحیمی 12 اسفند 1396 بدون دیدگاه
793 بازدید

Survive نام آخرین نسخه عنوان محبوب Matel Gear است که در سبک بقا و پایداری است و باید برای بقا در بازی به کشتار دشمنان خود و زامبی‌ها بپردازید. بازی از زمان انتشار زیاد موردتوجه طرفداران و منتقدان نبوده است و علاوه بر این‌ها دست‌خوش مشکلات دیگری نیز بوده است. سرورهای بازی از زمان انتشار دستخوش مشکلات و قطعی‌های فراوانی بوده است. بازی به اتصال مداوم به اینترنت نیاز دارد و حتی اگر بخواهید بخش تک‌نفره را نیز دنبال کنید باید اتصال به اینترنت برقرار باشد.

کونامی اما به‌منظور عذرخواهی از مشکلات و قطعی‌های سرور بازی و همچنین دیگر مشکلاتی که بازیکنان در این زمان به خود دیده‌اند؛ آیتم‌های رایگانی در اختیار تمام بازیکنان بازی قرار داده است. کونامی از مشکل باخبر است و گفته است که به سختی در حال کار روی حل کردن آن است و قول داده است که بازی دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشد. جایزه‌ای که کونامی برای بازیکنان تدارک دیده است، 100 سکه SV و 1 آیتم Premium است. این جایزه برای هرکسی که قبل از 27 فوریه یک آواتار برای خود ایجاد کرده است در دسترس خواهد بود و اگر به حساب خود در بازی وارد شوید این جایزه‌ها را دریافت خواهید کرد.

همچنین توییت کمپانی کونامی در مورد قطعی سرورهای بازی به‌صورت زیر است:

در ادامه تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده سرور بازی، ما مشکلات زیادی را برطرف کردیم و همچنین چندین تغییر را برای بهبود پایداری بازی ایجاد کردیم. دقت داشته باشید که تمام سلاح‌های انتخاب‌شده شما به انبار بازگشته است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید جزئیات منتشرشده در وب‌سایت را مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.