Anthem
یحیی رحیمی

جزئیات جدید بازی Anthem از زبان توسعه‌دهندگان منتشر شد

یحیی رحیمی 8 اسفند 1396 بدون دیدگاه
645 بازدید

بازی Anthem از جدیدترین ساخته‌های استدیو BioWare است و قرار است که سال بعدی میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر شود. Brenon Holmes یکی از توسعه‌دهندگان بازی است؛ مدتی است در شبکه اجتماعی Reddit فعال است و به سؤال‌های معمول در طول هفته و ماه‌های گذشته پاسخ داده است. سؤال‌های زیادی پیرامون سلاح‌های بازی وجود داشت که او خوشبختانه به آن‌ها جواب داده است.

مکانسیم گلوله‌ها در بازی Anthem یکی از سؤال‌های مطرح پیرامون بازی بود و برای خیلی از بازیکنان سؤال بود که آیا شلیک سلاح‌ها به‌صورت پرتابه‌ای خواهد بود یا مسلسلی. Holmes در پاسخ به این سؤال بیان کرده است که مکانیسم شلیک گلوله‌ها ترکیبی از هر دو خواهد بود و بستگی به سلاح مورداستفاده دارد. همچنین بر اساس گفته‌های او، گلوله‌های پرتابه‌ای و موشکی سرعت بالایی دارند و بسیار سریع عمل می‌کنند.

سؤالات پیرامون قبیله (Clan) های بازی نیز مدتی است شنیده می‌شود و یکی از کاربران Reddit با انتشار پستی جامع در مورد عملکرد آن‌ها سؤال کرده است. برای او جای سؤال بوده است که آیا قبایل بازی شبیه نمونه‌های مشابهی همچون Destiny و The Division خواهد بود یا خیر و همچنین اندازه این قبایل به چه صورت است. او همچنین درخواست کرده است که اندازه آن‌ها از قبایل بازی Destiny بزرگ‌تر باشد. او همچنین پیشنهادهای خوبی درزمینهٔ پاداش و رخدادهای قبایل بیان کرده است که قابل‌توجه Holmes نیز قرارگرفته است. Holmes پست انتشاریافته این کاربر را فوق‌العاده خوانده است و قول داده است که نظرات او را به بخش سیستم استدیو BioWare منتقل کند.

Anthem در سبک اکشن ماجراجویی است و داستان ماجراجویی گروهی در افق‌های دور را روایت می‌کند. بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. بازی دستخوش چندین دفعه تعلیق بوده است و بر اساس گزارش‌ها، روند توسعه بازی دارای مشکلات اساسی بوده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.