Darksiders III
یحیی رحیمی

دنیای بازی Darksiders III همانند یک سیاه‌چال تمام‌نشدنی است

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,231 بازدید

Darksiders III سومین نسخه از عنوان کاربرپسند و هم‌شکل Zelda است. بازی درواقع جاپای عنوان محبوب The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. بازی به سبک اکشن ماجراجویی است و امسال برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی در بسیاری از زمینه‌ها مانند نقشه و دنیای طراحی‌شده همانند Zelda خواهد بود.

کارگردان بازی Dave Adams، در گفتگو با وب‌سایت Game Informer بیان کرده است که محیط بازی همانند یک سیاه‌چاله ادامه‌دار و تمام‌نشدنی خواهد بود. بر اساس گفته‌های او، دنیای بازی طبیعی و ارگانیک خواهد بود و همانند یک سیاه‌چاله عظیم است که هر قسمت به بخش دیگری متصل است. این نوع از گیم پلی، اکتشاف و ماجراجویی مداوم را بااتصال هر منطقه به دنیای بزرگ‌تر بازی فراهم می‌کند. نسخه‌های قبلی دارای گیم پلی متمرکز بود و هر بخش جدا از بخش‌های دیگر بود اما این نسخه جدید، احساس اکتشاف و جستجو مداوم را به بازیکنان القا می‌کند.

این دقیقاً همان شیوه‌ای‌ای است که بازی Breath of the Wild دنبال می‌کند کند که باعث می‌شود شود محیط بازی تکراری نشود و به‌طور مداوم برای بازیکنان تازه شود. گفته می‌شود شود در نسخه سوم بازی Darksider باید کنترل شخصیت Fury که یکی از اعضا گروه Apocalypse است را به دست بگیرید. بازی به‌صورت سوم شخص است و در موازی اتفاقات نسخه قبلی بازی است و هدف اصلی، شکار و نابود کردن هفت Deadly Sins است. گفتنی است بازی برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود شود و استدیو بازی انتظار فروش مناسبی از این بازی دارد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.