Playstation 4
یحیی رحیمی

نسخه Beta آپدیت 5.50 کنسول PS4 با ویژگی‌های جدید منتشر شد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,567 بازدید

سونی اخیراً روند ثبت‌نام نسخه Beta را آغاز کرده بود و حال این نسخه را برای دانلود منتشر کرده است. سونی جزئیات این آپدیت را نیز منتشر ساخته است و بر این اساس شماره نسخه آپدیت 5.50 خواهد بود و بهبودهای کلی را در بر می‌گیرد. تغییرات جدید بخش‌های زیادی را در بر می‌گیرد.

تغییرات شامل بخش‌های زیادی از کنسول است. از این به بعد بازی‌های متعلق به اکانت شما به دو صورت نمایش داده می‌شوند. یکی به کاربر اجازه می‌دهد تا تمام بازی و آیتم‌های خریداری‌شده را مشاهده کنید و دیگری نیز تنها بازی‌های نشان داده‌شده روی کنسول را نشان می‌دهد. همچنین بخش جدیدی اضافه‌شده است که بازی‌های خریداری‌شده در سرویس PS Plus را جدا نشان می‌دهد. اگر اشتراک شما به پایان برسد. این بخش قفل می‌شود و تا پرداخت حق اشتراک نمی‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. همچنین گزینه جدیدی اضافه‌شده است که با استفاده از آن قادر به پنهان‌سازی نسخه‌های دمو و بتا خواهید بود.

PS4 5.50 Update

تصاویر پشت زمینه دلخواه قبلاً اضافه‌شده بود اما در نسخه 5.50 این دسترسی را خواهید داشت تا هرگونه تصویری را از طریق USB به منو اضافه کنید. این بخش همچنین ابزارهایی برای بهبود تصاویر و برش آن در اختیار کاربر می‌گذارد. برای افرادی که مایل به محدودسازی میزان استفاده از PS4 هستند؛ ویژگی به نام Play Time Management ارائه‌شده است که مخصوص استفاده کودکان است و این امکان را به والدین می‌دهد تا از طریق PC و موبایل، میزان استفاده کودکان خود را کنترل کنند.

دارندگان PS4 Pro ویژگی جالبی به نام Super Sampling را دریافت خواهند کرد که نمایش تصاویر را در صفحه‌نمایش‌های غیر 4K بهبود می‌بخشد. همان‌طور که قبلاً گفتیم؛ این ویژگی محتواها را مناسب با رزولوشن صفحه‌نمایش نشان می‌دهد. ویژگی دیگر مربوط به بهبودهای Quick Menu است که دکمه‌های واسطه‌ای برای بالا و پایین بردن صدا و توقف بازی اضافه می‌کند. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار عمومی آپدیت در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.