God of War
یحیی رحیمی

کارگردان God of War جزئیات جدیدی را در مورد گیم پلی و نبود دکمه پرش فاش کرد

یحیی رحیمی 16 بهمن 1396 بدون دیدگاه
967 بازدید

فرصت اندکی تا انتشار جدیدترین نسخه عنوان محبوب خدای جنگ باقی‌مانده است و هرروز جزئیات بیشتری از آن در حال انتشار است. Cory Barlog، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای اختصاصی با Gameinformer، اطلاعات جالبی از بازی بیان کرده است و همچنین برخی نگرانی‌های طرفداران در مورد گیم پلی را نیز رفع کرده است.

او در مصاحبه با این وب‌سایت تائید کرده است که بازی دارای غول‌های آخر اختیاری خواهد بود. این پیشرفت بزرگی برای بازی است و در نسخه‌های قبلی ما تنها شاهد غول‌های آخر اجباری بودیم. او در ادامه صحبت‌هایش تأیید کرد که کریتوس قادر به افزایش میزان سلامتی خود همانند نسخه‌های قبل خواهد بود اما این دفعه روش آن متفاوت است. وی هیچ‌گونه جزئیات دیگری از نحوه کارکرد این روش جدید بیان نکرده است و باید تا انتشار بازی منتظر بمانیم.

بخش قایق‌سواری، بخش جدیدی است که به بازی اضافه‌شده است و کارگردان بازی باور دارد که این شیوه‌ای متفاوت و جالب است و همچنین تعاملات سرگرم‌کننده‌ای در طول این بخش رخ می‌دهد. گفتنی است که بخش حدود 25 تا 30 درصد بازی را دربرمی گیرد و البته طرفداران نباید نگران آن باشد زیرا که به گفته Barlog، بازی تنها در مورد قایق‌سواری نیست.

او همچنین در مورد نگرانی طرفداران از نبود دکمه پرش در طول بازی صحبت کرد و به آن‌ها اطمینان داد که چیزی برای نگرانی وجود ندارد و بازیکنان نبود آن را در طول بازی احساس نخواهند کرد. Barlog در مورد سری‌های بعدی و ادامه ساخت این فرانچایز نیز صحبت‌هایی به زبان آورد. او معتقد است که اگر نسخه بعدی ساخته شود باید همانند سه سری قبلی، دارای کارگردان متفاوتی باشد تا بتوان ایده‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد. البته او مایل به کارگردانی سری‌های بعدی نیز هست اما این احتمال آن را به بخت و اقبال سپرده است.

منبع: Gamingboltw

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.