Assassin's Creed
یحیی رحیمی

شایعه: Assassin’s Creed Dynasty نام نسخه بعدی عنوان Assassin’s Creed خواهد بود

یحیی رحیمی 15 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,163 بازدید

یوبی‌سافت در چند سال گذشته با انتقادات فراوانی پیرامون فرانچایز محبوب Assassin’s Creed مواجه بوده است و در آخرین نسخه بازی به نام Origins که داستان ماجراجویی‌های مصر باستان را در سبک اکشن RPG روایت می‌کرد؛ تمام تلاش خود را به کاربست تا رضایت طرفداران بازی را به دست آورد و بازی را تماماً از صفر ساخت.

شاید بتوان گفت دلیل محبوبیت خوب این نسخه، سفر به مصر باستان بود که هواداران بسیاری درخواست آن را داده بودند و منتظر ساختش بودند و به نظر می‌رسد که ساخت نسخه بعدی هم بر اساس درخواست و نظر کاربران باشد. PlayStation Universe گزارشی از منبعی ذکر نشده روایت کرده است که بر اساس آن نام نسخه جدید بازی، Assassin’s Creed Dynasty خواهد بود. بر اساس نام بازی می‌توان حدس زد که جریانات بازی در کشور چین پیگیری شود. البته نباید از خاطر برد که یوبی‌سافت قبلاً نسخه‌ای از بازی به نام Assassin’s Creed Chronicles: China توسعه داده است و بنابراین نمی‌توان با قاطعیت مکان نسخه بعدی را تأیید کرد.

یکی از انتقادهای وارده به یوبی‌سافت، انتشار هرساله بازی بود که صدمه زیادی به داستان و گرافیک بازی وارد می‌کرد. امیدواریم که اگر خبر از نسخه جدیدی نیز باشد؛ امسال منتشر نشود. تمرکز اصلی یوبی‌سافت روی نسخه Origin است و اگر خبرها را دنبال کرده باشید؛ توسعه‌دهندگان بازی نوید از انتشار بخش‌های داستانی جدیدی به بازی داده‌اند. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.