FIFA 18
یحیی رحیمی

آپدیت ششم FIFA 18 منتشر شد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,184 بازدید

چند روز گذشته خبر از آپدیت جدیدی برای FIFA 18 دادیم که بهبودهای بسیاری را به همراه دارد. FIFA 18 از زمان انتشار خود با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و دیگر طاقت بازیکنان را به سر برده بود؛ اما شاید یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های این عنوان پیش رویمان باشد. گفتنی است که این آپدیت بیشترین مشکلات گزارش داده‌شده در انجمن بازی را رفع می‌کند.

البته که تمام مشکلات گفته‌شده توسط بازیکنان رفع نشده است اما از بین آن‌ها می‌توان به رفع مشکل گیرکردن بازی در هنگام شروع مسابقه اشاره کرد که بازیکن را مجبور می‌کرد بارها بازی را شروع کند تا بالاخره مسابقه جریان یابد. گل‌های بیهوده و سریع زیادی وجود داشت که ناشی از ضعف سیستم دفاعی بود و این مشکل نیز با انتشار آپدیت 6 با تغییر در رفتار بازیکنان رفع شده است.

مشکلی که همیشه به بحث و دعوا کشیده می‌شد که در آن بازیکن حریف قادر به انتخاب پیراهن اول خود در خانه حریف داشت رفع شده است و از این به بعد اگر در خانه خود بازی کنید می‌توانید بدون ترس از پیراهن اول خود استفاده کنید و بازیکن دیگری باید از پیراهن دوم و سوم خود استفاده کند. بخش جستجو Squad Fittness که شاید زیاد به چشم هم نیایید؛ تنها در بازی‌های خاصی کار می‌کرد و حال با انتشار آپدیت به‌طور زنده در اختیار بازیکن خواهد بود. همچنین اطلاعاتی از شبکه‌های مجازی در زمان Pause بازی به غلط نشان داده می‌شد که این مشکل نیز رفع شده است.

گفتنی است که علاوه بر رفع مشکل پاس‌های خودکار دروازه‌بان؛ تغییر دیگری در گیم پلی داده نشده است و بازیکنانی که در رخداد آخر هفته FUT Champios LAN شرکت می‌کنند از این بابت خیالشان راحت باشد.

منبع: Futhead

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.