Anthem
یحیی رحیمی

الکترونیک آرتز از تاریخ انتشار Anthem و نسخه جدید Battlefield پرده برداشت

یحیی رحیمی 11 بهمن 1396 بدون دیدگاه
691 بازدید

Anthem جدیدترین بازی استدیو BioWare است که قرار است برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شود. گیم پلی بازی به‌صورت جهان باز است و داستان ماجراجویی گروهی را نشان می‌دهد که با استفاده از قدرت‌های فرا انسانی به جستجو در افق‌های دور می‌پردازند. بازی به دو صورت تک‌نفره و همچنین آنلاین در دسترس خواهد بود و استدیو تلاش زیادی برای خلق عنوانی فوق‌العاده به خرج داده است.

استدیو BioWare، تاریخ انتشار بازی را اواسط 2018 عنوان کرده بود اما به نظر می‌رسد این بازی دیرتر منتشر می‌شود. مدیر اجرایی کمپانی EA در کنفرانس درآمد سه‌ماهه شرکت عنوان کرده است که تاریخ انتشار عنوان جدید استدیو BioWare به نام Anthem به اوایل سال 2019 میلادی تغییر داده‌شده است. بر این اساس بازی در تاریخی بین اول ژانویه تا 31 مارس 2019 منتشر می‌شود.

از سوی دیگر، مدیر اجرایی کمپانی EA خبر از توسعه نسخه جدیدی از شوتر جذاب Battlefield داد. هنوز جزئیات خاصی از Battlefield جدید در دسترس نیست و خبرهای پیرامون آن تنها در حد حدس و گمان است. بعضی بر این باوراند که Bad Company 3 ساخته خواهد شد و همچنین بعضی نیز خبر از نسخه جنگ جهانی دوم می‌دهند. به‌هرحال EA، ساخت نسخه جدید را تأیید کرده است و تاریخ انتشار آن را نیز پاییز 2018 عنوان کرده است.

پیش‌تر قرار بود که Anthem در پاییز 2018 انتشار یابد اما مثل‌اینکه جای خود را به Battlefield داده است. توسعه‌دهندگان بازی اما در گفتگو با Wall Street Journal این عمل را تعویق ندانسته بلکه تنها فرصتی بیشتر برای خلق داستانی بهتر دانسته‌اند. در مورد Anthem نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و تنها جزئیاتی همچون تریلرهای نشان داده‌شده در E3 و کنفرانس مایکروسافت در دسترس است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.